;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی Note 8 در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی راه اندازی می شود

گوشی سامسونگ گلکسی Note 8 در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی راه اندازی می شود

به مرور زمان و با نزدیک شدن به زمان راه اندازی گوشی گلکسی Note 8 ، شایعات و اخبار بیشتری پیرامون این فبلت هوشمند به گوش می رسد.

این اطلاعات جدید توسط رسانه های چینی منتشر شده و از راه اندازی گلکسی Note 8 در دو نسخه حافظه ی 64 و 128 گیگابایتی خبر می دهد.

گوشی گلکسی نوت 7 که در آگوست 2016 راه اندازی شد و چند ماه پس از آن به دلیل مشکلات باتری، از بازار جمع آوری شد، تنها در یک نسخه 64 گیگابایتی به فروش می رسید. حتی دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس نیز تنها در نسخه 64 گیگابایتی موجود هستند. البته لازم به ذکر است که این موبایل ها در برخی از بازارها با رم 6 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی به فروش می رسند.

گوشی گلکسی Note 8 که کمی از نوت 7 بزرگ تر است از میکرو اس دی کارت پشتیبانی می کند و کاربران این موبایل می توانند حافظه دستگاه خود را تا 256 گیگابایت نیز افزایش دهند. ایوان بلاس مشهور در هفته ی گذشته خبر داده بود که گوشی Note 8 با قیمت بالای 999 یورو معادل 1140 دلار عرضه خواهد شد.

این رسانه ی چینی همچنین گزارش کرده است گلکسی نوت 8 در بازار کره جنوبی با قیمت 1000 دلار به فروش خواهد رسید. در بازارهای دیگر از جمله آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و اروپا، این دستگاه با قیمت 1100 دلار عرضه می شود. این قیمت، نوت 8 را به گرانترین فبلت تبدیل می کند.

اطلاعات زیادی طی یک ماه گذشته پیرامون این موبایل هوشمند منتشر شد. شایع شده گلکسی Note 8 با نمایشگر 6.3 اینچی بی نهایت، مشابه گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس همراه خواهد بود. انتظار می رود این دستگاه در دو مدل با تراشه های اسنپدراگون 835 و اگزینوس 8895 راه اندازی شود. این سیستم روی تراشه با رم 6 گیگابایتی همراه می شود. اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب شده و یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

گزارشات جدید حاکی از آن هستند که این شرکت کره ای قصد دارد اسکنر اثرانگشت را در پنل پشتی و در سمت راست دوربین های دوگانه افقی قرار دهد. در گذشته شایع شده بود که این قابلیت تشخیص بیومتریک در زیر نمایشگر تعبیه می شود. زمان راه اندازی این موبایل نیز هنوز مشخص نیست؛ برخی از راه اندازی آن در آگوست (مرداد) خبر می دهند و برخی دیگر به معرفی آن در نیمه دوم سپتامبر (اوایل مهر) امیدوارند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر