;
coinex

گوشی جدید شیائومی ریوا با اندروید 7.1.2 در گیکبنچ رویت شد

گوشی جدید شیائومی ریوا با اندروید 7.1.2 در گیکبنچ رویت شد

گوشی جدیدی به نام شیائومی ریوا اخیرا در وب سایت بنچمارک گیکبنچ رخ نشان داده است.

با توجه به اطلاعات محدود فاش شده، به نظر می رسد این یک موبایل میان رده باشد و احتمالا به سری گوشی های ردمی تعلق دارد. شیائومی ریوا یک گوشی هوشمند با رم 3 گیگابایتی است و از پردازنده ی کوالکوم چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز بهره می برد. احتمالا این تراشه از نوع اسنپدراگون 425 یا 427 خواهد بود. همچنین مشخص شده که این موبایل از اندروید 7.1.2 برخوردار می شود.

شیائومی ریوا یک گوشی هوشمند با رم 3 گیگابایتی است و از پردازنده ی کوالکوم چهار هسته ای با قدرت پردازش 1.4 گیگاهرتز بهره می برد.

این موبایل هوشمند در آزمون های تک هسته ای، امتیاز 560 و در آزمون چند هسته ای، امتیاز 916 را به دست آورده است. نتایج آزمون چند هسته ای در مقایسه با گوشی ردمی 4A که یک دستگاه پایین رده با اسنپدراگون 425 است، چندان امیدوار کننده نیست.

نتایج آزمون چند هسته ای در مقایسه با گوشی ردمی 4A که یک دستگاه پایین رده با اسنپدراگون 425 است، چندان امیدوار کننده نیست.

ماه گذشته دستگاهی با برند شیائومی با نام رمزی Jason در GFXBench رویت شد. برخی معتقدند این موبایل که به اسنپدراگون 660 مجهز شده، با نام شیائومی می 6X راه اندازی می شود؛ اما کمپانی سازنده همچنان به سکوت خود در این باره ادامه می دهد.

آیا گوشی شیائومی ریوا ، مدل جدید ردمی 4A خواهد بود؟ این احتمال وجود دارد؛ اما نتایج آزمون چند هسته ای خوشایند نیست.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر