;
coinex

گوشی جدید گلکسی اس 8 مینی با نمایشگر بی نهایت راه اندازی می شود

گوشی جدید گلکسی اس 8 مینی با نمایشگر بی نهایت راه اندازی می شود

تصویر گوشی گلکسی اس 8 مینی با پیکربندی جدید به بیرون درز کرد.

آخرین باری که پرچمداران سامسونگ به نسخه مینی مجهز شدند، به سال 2014 و گوشی گلکسی اس 5 مینی برمی گردد. شایع شده بود که گلکسی اس 6 نیز در این نسخه راه اندازی می شود و حتی تصاویر و مشخصاتی از آن نیز فاش شد، اما هرگز به تولید و عرضه ی نهایی نرسید. البته در زمان راه اندازی گلکسی اس 7، حتی اخبار و شایعاتی مبنی بر نسخه ی مینی این موبایل نیز منتشر نشد. در حال حاضر به نظر می رسد که گلکسی اس 8 مینی در راه است.

مشخصات این دستگاه توسط منابع ناشناخته به بیرون درز کرده اند. گفته می شود نسخه مینی گلکسی اس 8 به نمایشگر بی نهایت، مشابه همنوعان بزرگتر خود مجهز می شود، البته در اندازه کوچکتر. این دستگاه در ابعاد 5.3 اینچ طراحی شده، اما با توجه به حاشیه های بسیار باریک، نمایشگر آن در اندازه 4.7 اینچ خواهد بود. اخبار حاکی از آن هستند که حاشیه ها در نسخه ی مینی، به باریکی اس 8 و اس 8 پلاس نخواهند بود.

گفته می شود گوشی گلکسی اس 8 مینی به رم 4 و حافظه 32 گیگابایتی مجهز می شود. یک تراشه اسنپدراگون 821 نیز برای این موبایل در نظر گرفته می شود.

این گوشی هوشمند از دوربین اصلی 12 مگاپیکسل و اسکنر عنبیه چشم برخوردار می شود. هیچ اطلاعاتی ار ظرفیت باتری در دست نیست. نسخه ی مینی اس 8 در مرحله اول تنها در کره جنوبی راه اندازی می شود و سپس به بازارهای دیگر راه پیدا می کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر