;
coinex

شیائومی ردمی پرو 2 راه‌اندازی نمی‌شود؛ شیائومی ایکس 1 با نمایشگر بدون حاشیه جایگزین آن شد

شیائومی ردمی پرو 2 راه اندازی نمی شود؛ شیائومی ایکس 1 با نمایشگر بدون حاشیه جایگزین آن شد

گوشی شیائومی ردمی پرو 2 هنوز به صورت رسمی معرفی نشده و به نظر نمی رسد که هرگز به مراحل تولید و عرضه نهایی برسد.

شایعات جدیدی که توسط منابع چینی منتشر شده، مدعی هستند که کمپانی شیائومی، روند طراحی و تولید شیائومی ردمی پرو 2 را کنسل کرده است. به نظر می رسد که دستگاه دیگری با نام شیائومی ایکس 1 جایگزین آن خواهد شد. این دستگاه در دو نسخه با طراحی متفاوت راه اندازی می شود؛ اولین دستگاه با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه و دیگری با پنل های معمولی تولید می شود.

البته لازم به ذکر است که دو گوشی شیائومی ردمی پرو 2 و شیائومی ایکس 1، دو دستگاه کاملا متفاوت هستند و این احتمال وجود دارد که هر دو راه اندازی شوند.

گوشی شیائومی ایکس 1 به نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 2160 در 1080 و اسنپدراگون 660 مجهز خواهد شد. تنظیمات دوربین دوگانه از نوع سونی IMX362 و IMX386 برای این موبایل در نظر گرفته می شود. سنسور اثرانگشت نیز در زیر دوربین تعبیه خواهد شد.

این دستگاه از جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری نیز برخوردار می شود. نسخه رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی با قیمت 294 دلار به فروش می رسد؛ در حالیکه نسخه رم 6 گیگابایت با حافظه 128 گیگابایتی با برچسب قیمتی 368 دلار در دسترس قرار می گیرد. این قیمت ها احتمالا برای نسخه های ایکس 1 با نمایشگر معمولی هستند. نسخه رم 6 گیگابایتی با حافظه 64 گیگابایتی در مدلی که به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده، با قیمت 339 دلار و نسخه رم 6 گیگابایتی با حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 412 دلار به فروش می رسد.

گفته می شود که این موبایل همراه با شیائومی می 6 پلاس تا پایان این ماه راه اندازی می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر