;
coinex

تصاویر گوشی ویوو ایکس 9 اس در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویر گوشی ویوو ایکس 9 اس در فضای اینترنت منتشر شد

اخیرا اخبار و شایعات زیادی پیرامون گوشی ویوو ایکس 9 اس منتشر شده است؛ به تازگی نیز تصاویر این موبایل از طریق وب سایت چینی ویبو به بیرون درز کرد.

این تصاویر، نماهایی از پنل پشتی و پایینی از جمله دکمه هوم که احتمالا محل قرارگیری سنسور اثرانگشت خواهد بود، دوربین سلفی دوگانه، دوربین اصلی با فلاش LED، پورت یو اس بی نوع قدیمی و جک هدفون 3.5 میلی متری را به نمایش گذاشته اند.

گوشی ویوو ایکس 9 اس از اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار شده و سیستم عامل Function روی آن اجرا می شود.

گوشی ویوو ایکس 9 اس از اندروید 7.1.1 نوقا برخوردار شده و سیستم عامل Function روی آن اجرا می شود. با توجه به اطلاعات فاش شده از روی نمایشگر باید گفت که این موبایل به اسنپدراگون 653 با قدرت پردازش 1.95 گیگاهرتز مجهز خواهد شد.

در گذشته شایع شده بود که گوشی ویوو ایکس 9 اس از تراشه اسنپدراگون 660 بهره مند می شود. برای اطلاعات بیشتر باید منتظر انتشار اخبار جدید و یا تاییدیه کمپانی باشیم.

اخیرا اخبار و شایعات زیادی پیرامون گوشی ویوو ایکس 9 اس منتشر شده است؛ به تازگی نیز تصاویر این موبایل از طریق وب سایت چینی ویبو به بیرون درز کرد. اخیرا اخبار و شایعات زیادی پیرامون گوشی ویوو ایکس 9 اس منتشر شده است؛ به تازگی نیز تصاویر این موبایل از طریق وب سایت چینی ویبو به بیرون درز کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر