;
coinex

نسخه محدود گوشی شیائومی می 6 با امضای بازیگر محبوب جکی چان رونمایی شد

کمپانی شیائومی نسخه جکی چان گوشی شیائومی می 6 با امضای این بازیگر محبوب را معرفی کرد.

این نسخه محدود به بزرگداشت چهلمین سال شکل گیری تیم بدلکاری این بازیگر راه اندازی شده است. اولین تیم این بازیگر، برای اولین بار در فوریه (بهمن) گذشته در کنار هم جمع شدند و ایده ی راه اندازی نسخه جدید بهترین گوشی شیائومی به بزرگداشت این تیم افسانه ای و بازیگر محبوب شکل گرفت.

نسخه جکی چان گوشی شیائومی می 6 تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد؛ البته بسته بندی این دستگاه به امضای جکی چان مزین شده است. لازم به ذکر است که تصویری از نسخه جدید این موبایل منتشر نشده و مشخص نیست که امضای این بازیگر، روی دستگاه نیز حک شده یا خیر. این احتمال وجود دارد که مشخصات این گوشی هوشمند، بدون تغییر باقی مانده باشند و البته گفته می شود که تم هایی با تصاویر جکی چان نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

کمپانی شیائومی نسخه جکی چان گوشی شیائومی می 6 با امضای این بازیگر محبوب را معرفی کرد.

جکی چان یکی از بازیگران مشهور و افراد سرشناس در سراسر جهان است. او در نوامبر سال گذشته، اسکار افتخاری را به خاطر تمامی تلاش هایش در زمینه بازیگری کسب کرد. در حال حاضر مشخص نیست که چه تعداد از این نسخه محدود تولید خواهد شد. اطلاعات مربوط به قیمت و زمان عرضه ی آن نیز در دست نیست.

نسخه جکی چان گوشی شیائومی می 6 تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد؛ البته بسته بندی این دستگاه به امضای جکی چان مزین شده است. نسخه جکی چان گوشی شیائومی می 6 تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد؛ البته بسته بندی این دستگاه به امضای جکی چان مزین شده است. نسخه جکی چان گوشی شیائومی می 6 تفاوت چندانی با نسخه اصلی ندارد؛ البته بسته بندی این دستگاه به امضای جکی چان مزین شده است.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر