;
coinex

گوشی های گلکسی سی 2017 و گلکسی ای 2018 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شوند

گوشی های گلکسی سی 2017 و گلکسی ای 2018 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شوند

کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی های میان رده ی خود یعنی گلکسی سی 2017 و گلکسی ای 2018 را به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز کند.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8، اولین پرچمدار این کمپانی کره ایست که با تنظیمات دوربین دوگانه همراه خواهد بود. اخیرا یکی از افشاگرهای چینی مدعی شده که گوشی های میان رده ای از سری C  و A نیز از همین تنظیمات بهره مند می شوند.

این افشاکننده قبلا مدعی شده بود که گوشی گلکسی سی 10، اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود. گفته می شود این دستگاه با تراشه اسنپدراگون 660 همراه می شود. در حال حاضر به نظر می رسد که نسخه پلاس این گوشی هوشمند نیز در کنار نسخه معمولی راه اندازی می شود.

گفته می شود گوشی سامسونگ گلکسی سی 10، نسخه جدید از خانواده سی 9 پرو خواهد بود. این افشاگر مدعی است که با توجه به مراحل آزمایشی گلکسی نوت 8، زمان معرفی و راه اندازی گلکسی سی 10 به تعویق افتاده است.

همچنین شایع شده که گوشی های گلکسی سی 7 و گلکسی سی 5 پرو مدل 2017 به یکی از دو تراشه اسنپدراگون 660 یا 630 و تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شوند. انتظار می رود که این کمپانی کره ای، گوشی های سری سی مدل 2017 و سری ای 2018 را نیز با همین تنظیمات همراه کند. این افشاگر اعلام کرد که نسخه ی چینی گلکسی جی 7 مدل 2017 با شماره مدل SM-J7310 به دوربین دوگانه مجهز می شود.

گوشی های گلکسی در چین رقابت سختی را پشت سر می گذرانند. از آنجاییکه هزینه تولید دوربین های دوگانه به شکل چشمگیری کاهش یافته، بسیاری از تولید کننده های مشهور و یا حتی ناشناس در حال تلاشند تا موبایل های خود را به این تنظیمات مجهز کنند. به همین دلیل است که گوشی های میان رده ی سامسونگ از جمله گلکسی سی 2017 و گلکسی ای 2018 نیز با دوربین دوگانه همراه می شوند تا بتوانند در بازار رقابت تنگاتنگ به کار خود ادامه دهند.

به همین دلیل است که گوشی های میان رده ی سامسونگ از جمله گلکسی سی 2017 و گلکسی ای 2018 نیز با دوربین دوگانه همراه می شوند تا بتوانند در بازار رقابت تنگاتنگ به کار خود ادامه دهند.

از آنجاییکه زمان راه اندازی گوشی گلکسی سی 10 به تعویق افتاده، مشخص نیست که کدام یک از دستگاه های نامبرده، اولین گوشی سامسونگ با دوربین دوگانه خواهند بود. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که گلکسی نوت 8 به تنظیمات دوربین دوگانه با چیدمان افقی مجهز می شود و فلاش LED دوگانه نیز در کنار آنها قرار می گیرد. همچنین گفته می شود گلکسی اس 9، اولین پرچمدار سری اس خواهد بود که با دوربین های دوگانه همراه می شود. گفته می شود گلکسی نوت 8 در ماه آگوست (مرداد) و یا اواخر سپتامبر (مهر) راه اندازی خواهد شد. راه اندازی گلکسی سی 10 نیز برای اواخر سال 2017 برنامه ریزی شده است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر