;
coinex

عرضه ی iPhone 8 می تواند اپل را به اولین کمپانی تریلیون دلاری جهان تبدیل کند

عرضه ی iPhone 8 می تواند اپل را به اولین کمپانی تریلیون دلاری جهان تبدیل کند

گوشی iPhone 8 اپل در ماه سپتامبر (شهریور) کار خود را آغاز می کند. شایعات حاکی از آن هستند که این موبایل از بالاترین مشخصات برخوردار بوده و به مناسبت دهمین سالگرد تولد گوشی های آیفون راه اندازی می شود. کمپانی اپل در ماه می گذشته، بیشترین سهم بازار معادل 156.10 دلار را از آن خود کرد و ارزش فعلی آن به 752 میلیارد دلار می رسد.

برایان وایت، یکی از تحلیلگران Drexel Hamilton اعلام کرده است که اپل می تواند اولین شرکت جهان با ارزش یک تریلیون دلار باشد.

وایت مدعی شده است که راه اندازی iPhone 8 در دهمین سالگرد تولد آیفون می تواند در رسیدن به این نقطه عطف به کمپانی اپل کمک کند. او همچنین اضافه کرد که اپل در مقایسه با ارزش واقعی خود، کمترین سهم را در اختیار دارد و Price-Earning آن تنها 16:9 است. این بدان معناست که قیمت سهم این شرکت کوپرتینو به ازای هر سهم 1 دلاری در درآمدهای شبکه، تنها 16.90 دلار است. این میزان در مقایسه با سایر شرکت ها، بسیار اندک است.

کمپانی اپل در ماه می 2016، به کمترین میزان ارزش خود رسید و راه اندازی گوشی آیفون آینده در ماه شهریور می تواند به این شرکت کمک کند تا در 12 ماه آینده، به هدف 202 دلاری دست پیدا کند. گوشی iPhone 8 می تواند بزرگ ترین دستاوردهای تکنولوژی را برای این بخش از شرکت به همراه داشته باشد. گفته می شود این موبایل هوشمند با نمایشگر اولد بدون حاشیه، رم بیشتر، تراشه A11 اپل، باتری تقویت شده همراه با شارژ بیسیم، طراحی تمام شیشه ای، قابلیت ضد آب پیشرفته و غیره همراه خواهد بود. علاوه بر این، راه اندازی اپل هوم پاد در ماه دسامبر می تواند به افزایش درآمد این شرکت کمک کند. اگر چنین پیش بینی محقق شود، اپل به یک شرکت تریلیون دلاری تبدیل می شود.

به نظر می رسد که اپل می تواند به چنین ارزشی دست پیدا کند؛ اما با توجه به برنامه های بازخرید، دستیابی به ارزش تریلیون دلاری چندان آسان نیست. این کمپانی در ماه می اعلام کرد که محدودیت های بازخرید سهم، از 175 دلار به 210 دلار افزایش خواهد داشت. اپل در حال حاضر، 5.4 میلیارد سهم در اختیار دارد و این بدان معناست که برای رسیدن به این ارزش، باید به ارزش سهم 185 دلاری برسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر