;
coinex

کمپانی هواوی در حال توسعه ی پردازنده هوش مصنوعی است

کمپانی هواوی در حال توسعه ی پردازنده هوش مصنوعی است

مدیرعامل کمپانی هواوی در کنفرانس China Internet 2017 که صبح امروز برگزار شد اعلام کرد که این شرکت در حال توسعه ی پردازنده هوش مصنوعی است.

گرایش یا ترند جدید شرکت های تکنولوژی محور، همان قطعات الکترونیکی هوشمند همراه با دستیارهای هوش مصنوعی است که درون آنها وجود دارد. شرکت های تولید کننده تراشه مثل کوالکوم و مدیاتک اخیرا از تراشه های هوشمندی رونمایی کرده اند که تامین قدرت دستگاه های صوتی هوشمند را به عهده دارد.

کمپانی کوالکوم در ماه گذشته از چندین تراشه ی صوتی هوشمند جدید رونمایی کرد؛ تراشه ی صوتی MT8516 مدیاتک نیز که در ماه می گذشته معرفی شد، در اسپیکر هوشمند AliGenie تعبیه شده است. از آنجاییکه کمپانی هواوی نیز یکی دیگر از تولیدکننده های تراشه به شمار می رود، نمی توان این خبر جدید را چندان دور از ذهن دانست.

آقای چنگ دانگ همچنین اعلام کرد که این کمپانی چینی در حال برنامه ریزی برای توسعه ی نوعی پلتفرم خدمات کلود است که به کاربراجازه می دهد تا داده های خود را در آن ذخیره کرده و نگران آسیب های وارد شده به دستگاه ها نباشند. پروژه ی دیگری که هواوی برای آن تلاش می کند، پروژه ی هواوی پی (HUAWEI PAY) است که در حال حاضر بیش از 50 بانک و سیستم حمل و نقل شهری از آن پشتیبانی می کنند.

اگر به دنبال اسپیکرهای هوشمند کمپانی هواوی هستید، باید بگوییم که این کمپانی هنوز خبری در این زمینه منتشر نکرده است. آنها در حال تلاش برای فراهم سازی پلتفرمی هستند که تولیدکنندگان سخت افزارهای شخص سوم بتوانند از آن استفاده کنند. آنها بیش از 27 هزار توسعه دهنده را یافته اند و با آنها برای ایجاد اکوسیستم هوشمند هواوی همکاری می کنند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر