;
coinex

رندرهای جدید گلکسی نوت 8 توسط تولیدکننده قاب محافظ آن منتشر شد

رندرهای جدید گلکسی نوت 8 توسط تولیدکننده قاب محافظ آن منتشر شد

پرچمدار بعدی کمپانی سامسونگ در سال 2017، فبلت گلکسی نوت 8 بوده که تا به حال اخبار و شایعات زیادی پیرامون آن منتشر شده است.

به تازگی تصاویری از رندرهای این موبایل منتشر شده که طراحی جالب آن را به تصویر می کشد. تولیدکنندگان قاب های محافظ، قبل از دیگران به طراحی این موبایل ها دسترسی دارند تا بتوانند قاب ها را بر اساس ابعاد و ساختار مناسب طراحی کنند.

با توجه به تصاویر، به نظر می رسد گلکسی نوت 8 نیز همانند گلکسی اس 8، با نمایشگر بی نهایت و بدون دکمه هوم راه اندازی می شود.

با توجه به تصاویر، به نظر می رسد گلکسی نوت 8 نیز همانند گلکسی اس 8، با نمایشگر بی نهایت و بدون دکمه هوم راه اندازی می شود. در لبه ی سمت چپ، سه دکمه تعبیه شده که یکی از آنها برای دستیار مجازی سامسونگ، یعنی بیکسبی در نظر گرفته شده است.

در لبه ی انتهایی، جایگاه هدفون استاندارد 3.5 میلی متری را مشاهده می کنید که در کنار پورت یو اس بی نوع سی، اسپیکر و قلم اس پن قرار دارد. جایگاه تنظیمات دوربین دوگانه نیز با چیدمان افقی همراه بوده و فلاش LED با اسکنر اثرانگشت در کنار آن قرار دارد.

در لبه ی انتهایی، جایگاه هدفون استاندارد 3.5 میلی متری را مشاهده می کنید که در کنار پورت یو اس بی نوع سی، اسپیکر و قلم اس پن قرار دارد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر