coinex
راهنمای خرید تکراتو

نسخه ویژه ی گوشی شیائومی می نوت 2 با رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی راه اندازی شد

نسخه ویژه ی گوشی شیائومی می نوت 2 با رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی راه اندازی شد

کمپانی شیائومی در هفته ی گذشته اعلام کرده بود که در تاریخ 11 جولای قصد دارد از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کند؛ این کمپانی همچنین پوستر و ویدیویی نیز منتشر کرد تا برخی از مشخصات این موبایل را به نمایش بگذارد. بسیاری گمان می کردند موبایلی که شیائومی از آن صحبت می کند، همان می 6 پلاس باشد، اما مشخص شد که دستگاه نامبرده، گوشی شیائومی می نوت 2 بوده است.

کمپانی شیائومی موبایل جدید خود را با نام نسخه ویژه معرفی کرده، اما حقیقتا هیچ نکته ی ویژه ای در این موبایل وجود ندارد. نسخه اصلی گوشی می نوت 2 در دو نسخه راه اندازی شد: یک مدل با رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی و دیگری با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی. نسخه ویژه گوشی شیائومی می نوت 2 درواقع حد وسط دو نسخه ی دیگر است؛ این موبایل با رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی عرضه می شود.

نسخه ویژه گوشی شیائومی می نوت 2 درواقع حد وسط دو نسخه ی دیگر است؛ این موبایل با رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی عرضه می شود.

این دستگاه با نمایشگر 5.7 اینچی آمولد و کمی خمیده، اسنپدراگون 821 و دوربین اصلی 22.5 مگاپیکسلی همراه است. یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده و اسکنر اثرانگشت نیز در زیر دکمه ی هوم تعبیه شده است.

این موبایل هوشمند از یک باتری 4070 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و از طریق پورت یو اس بی نوع سی شارژ می شود. از دیگر مشخصات آن می توان به قابلیت شارژ سریع 3.0، بلوتوث 4.2، وای فای با باند دوگانه و پشتیبانی از دو سیمکارت اشاره کرد.

نسخه ویژه ی گوشی شیائومی می نوت 2 با قیمت 2899 یوان معادل 426 دلار به فروش می رسد. این میزان از قیمت در نظر گرفته شده برای می 6 نیز بیشتر است؛ این دستگاه با پردازنده قویتر، اما باتری و نمایشگر کوچکتر عرضه شده است.

شیائومی اعلام کرده که موبایل جدید با 300 یوان تخفیف به فروش می رسد و قیمت نهایی آن را به 382 دلار کاهش داده است؛ این قیمت از نسخه رم 4 گیگابایتی (412 دلار) کمتر است. مدل رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی همچنان با قیمت 515 دلار به فروش می رسد.

.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر