;
coinex

مشخصات گوشی شیائومی نوت 5A با دوربین دوگانه و اسنپدراگون 625 منتشر شد

مشخصات گوشی شیائومی نوت 5A با دوربین دوگانه و اسنپدراگون 625 منتشر شد

به تازگی تصویری از جعبه گوشی شیائومی نوت 5A به بیرون درز کرده و اکنون یکی از افشاکننده های چینی، برخی از مشخصات این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

گوشی شیائومی نوت 5A با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی که از کنترلر صفحه لمسی FT5435 FocalTech برخوردار است، همراه خواهد بود. تراشه ی اسنپدراگون 625 که تامین قدرت ردمی نوت 4 را به عهده دارد، در این موبایل نیز تعبیه می شود. این سیستم روی تراشه با رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی همراه می شود.

شایعات حاکی از آن هستند که این موبایل، اولین گوشی در سری ردمی نوت 4 خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز می شود. گوشی های ردمی و ردمی نوت 4 رکوردهای فروش را در هند شکسته اند. برخورداری گوشی شیائومی ردمی نوت 5A به این کمپانی کمک می کند تا فروش خود را از پیش نیز بهتر کند. گفته می شود که سیستم دوربین دوگانه از یک سنسور زاویه گسترده OV12A10 و OV13880 تشکیل خواهد شد. دوربین سلفی این موبایل نیز از نوع سنسور سامسونگ S5K5E8 خواهد بود. گفته می شود که پنل پشتی این گوشی هوشمند به اسکنر اثرانگشت FPC1020 مجهز می شود.

از آنجاییکه گوشی ردمی 4A با شاسی پلاستیکی و مشخصاتی رده پایین تر از ردمی 4 معرفی می شود، انتظار می رود شیائومی ردمی 5A نیز با مشخصاتی پایین تر از ردمی نوت 5 راه اندازی شود. بنابراین این احتمال وجود دارد که این تلفن هوشمند با بدنه پلاستیکی همراه باشد. انتظار می رود گوشی شیائومی ردمی 5 با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی، اسنپدراگون 630 و باتری 3790 میلی آمپر ساعتی همراه باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر