;
coinex

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 8 همراه با قیمت و تاریخ عرضه دستگاه فاش شد

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 8 همراه با قیمت و تاریخ عرضه دستگاه فاش شد

اطلاعات مربوط به گوشی نوکیا 8 به بیرون درز کرده است. گفته می شود که تا پایان سال 2017، سه تا چهار دستگاه با برند نوکیا رونمایی خواهد شد.

دو دستگاه که احتمالا با نام های نوکیا 8 و نوکیا 9 معرفی می شوند، با مشخصات و قابلیت های رده بالا همراه خواهند بود. به تازگی اطلاعات جدیدی پیرامون گوشی هوشمند نوکیا 8 توسط Ronald Quandt منتشر شده است. او مدعی شده که این گوشی هوشمند، درواقع همان گوشی کمپانی HMD Global است که ماه گذشته با شماره مدل TA-1004 در بنچمارک گیکبنچ رویت شده بود. این دستگاه به تراشه اسنپدراگون 660 مجهز می شودْٰ؛ درحالیکه گوشی نوکیا 9 با تراشه اسنپدراگون 835 همراه خواهد بود.

مشخصات گوشی نوکیا 8

گوشی نوکیا 8 از رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار می شود. نسخه ی اروپایی این موبایل از نصب دو سیمکارت پشتیبانی می کند. گفته می شود یک نسخه ی تک سیمکارتی نیز طراحی و تولید خواهد شد. این دستگاه در گزینه های رنگی آبی، نقره ای، طلایی/آبی و تنوع رنگی طلایی عرضه می شود. هنوز مشخص نیست که تمامی گزینه های رنگی در زمان راه اندازی آماده خواهند بود یا خیر.

گوشی نوکیا 8 تا پایان ماه جولای (اواسط مرداد) راه اندازی می شود. این دستگاه در اروپا با قیمت 598 یورو به فروش می رسد. قیمت این دستگاه در برخی بازارها مثل چین، ارزانتر خواهد بود؛ علاوه بر اینکه قیمت ها در اروپا به دلیل مالیات، بیشتر هستند.

برخی شایعات که هنوز تایید نشده اند، از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 2k و تنظیمات دوربین دوگانه در این دستگاه خبر می دهند؛ البته لازم به ذکر است که برخی این مشخصات را به گوشی نوکیا 9 ارتباط می دهند.

نوکیا 8 با رقیبان سرسختی روبرو خواهد بود؛‌ اما قطعا نام نوکیا به فروش آن کمک خواهد کرد. علاوه بر این، کیفیت ساخت آن نیز از دیگر برتری های این موبایل در بازار رقابت است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر