;
coinex

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 با اسنپدراگون 845 در گیکبنچ رویت شد

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 با اسنپدراگون 845 در گیکبنچ رویت شد

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 در بهار سال آینده معرفی می شود، بنابراین انتشار مشخصات آن در این بنچمارک، باعث شگفتی بسیاری از فعالان عرصه شده است.

گفته می شود که گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد؛ این در حالیست که کمپانی کوالکوم، سازنده ی تراشه های اسنپدراگون، هنوز از این تراشه رونمایی نکرده است. این شرکت در ساخت پردازنده ی 845، به پروسه ی چهار هسته ای ها بازگشته و قدرت پردازش آن به 1.78 گیگاهرتز می رسد.

گفته می شود که گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 به تراشه اسنپدراگون 845 مجهز خواهد شد؛ این در حالیست که کمپانی کوالکوم، سازنده ی تراشه های اسنپدراگون، هنوز از این تراشه رونمایی نکرده است.

این تراشه طی پروسه ی 7 نانومتری و توسط کمپانی TSMC تولید می شود. کمپانی ساموسنگ نمی تواند تولید این نوع از تراشه ها را به عهده داشته باشد؛ چرا که تولید تراشه در پروسه ی 8 نانومتری را آغاز کرده و آمادگی پروسه تولید 7 نانومتری را ندارد.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 9 در این بنچمارک با شماره مدل SM-G9650 مشخص شده و به اندروید 7.1.2 نوقا مجهز خواهد شد. این دستگاه با رم 4 گیگابایتی همراه خواهد بود؛ علاوه بر اینکه نسخه ی آزمایشی آن در بنچمارک، امتیاز 7371 را به دست آورده است. این امتیاز در مقایسه با گلکسی اس 8 که امتیاز 9000 را به دست آورده بود، بسیار کمتر است.

اطلاعات فاش شده پیرامون این گوشی هوشمند بسیار اندک هستند. این اطلاعات تا به حال مشخص کرده اند که نام رمزی این دستگاه، استار بوده و نسخه ی پلاس با نام رمزی استار 2 شناخته شده است. نسخه ای از این گوشی هوشمند با تراشه اگزینوس 8 نانومتری همراه می شود. از دیگر مشخصات آن می توان به حاشیه های بسیار باریک تر از گلکسی اس 8، اسکنر اثرانگشت در نمای جلویی و تنظیمات دوربین دوگانه اشاره کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر