;
coinex

تصاویری جدید از رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 8 و مشخصات آن به بیرون درز کرد

تصاویری جدید از رندرهای سامسونگ گلکسی نوت 8 و مشخصات آن به بیرون درز کرد

کمپانی سامسونگ قصد دارد در مرداد ماه آینده از پرچمدار سری نوت یعنی سامسونگ گلکسی نوت 8 رونمایی کند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 پس از راه اندازی با استقبال خوبی مواجه شده و طی دو ماه اول توانست بسیاری از رکوردهای این کمپانی کره ای را بشکند؛ اما در حال حاضر میزان فروش این گوشی هوشمند رو به کاهش است. کمپانی اپل نیز قصد دارد پرچمدار سال 2017 یعنی آیفون 8 را در شهریور ماه آینده راه اندازی کند؛ با این اوصاف، سامسونگ قصد دارد گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 خود را به زودی و قبل از رونمایی آیفون 8، عرضه و راه اندازی کند.

گلکسی نوت 8 پرچمدار جدید سری نوت است که به قلم های استایلوس مجهز می شوند و همانند سری اس سامسونگ، یکی از مدل های قدیمی به شمار می آید. به تازگی چندین رندر از این موبایل منتشر شده است. این رندرها با شایعاتی که از قبل شنیده بودیم، همخوانی دارند؛ و حالا انتشار تصاویر جدیدتر نشان می دهد که پرچمدار سری نوت، اینبار به گلکسی اس 8 شباهت خواهد داشت. رندرهای جدید نشان می دهند که سامسونگ گلکسی نوت 8 با همان نمایشگر بینهایت و حاشیه های بسیار باریک (همانند گلکسی اس 8) همراه خواهد بود. تنها حاشیه های باریکی در لبه ی بالایی و پایینی دیده می شود و لبه های سمت راست و چپ، کمی خمیده هستند.

رندرهای جدید نشان می دهند که سامسونگ گلکسی نوت 8 با همان نمایشگر بینهایت و حاشیه های بسیار باریک (همانند گلکسی اس 8) همراه خواهد بود.

متاسفانه این رندرها تنها نمای جلویی را نشان می دهند. بااینحال تقریبا به طور قطع می دانیم که گلکسی نوت 8 از تنظیمات دوربین دوگانه با سنسورهای 12 مگاپیکسلی برخوردار خواهد شد. سنسور اثرانگشت و قلم استایلوس نیز از دیگر مشخصات این موبایل هستند.

گفته می شود گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.2 اینچی همراه خواهد بود. یک تراشه ی اسنپدراگون 835 یا اگزینوس 8895 نیز برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه ی استاندارد این موبایل با رم 6 گیگابایتی و نسخه ی رده بالا، با رم 8 گیگابایتی همراه است که البته تنها در چین راه اندازی می شود. انتظار می رود که قیمت آن چیزی در حدود 7000 یوان معادل 1030 دلار باشد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر