;
coinex

گوشی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس در تاریخ 26 جولای راه اندازی می شود

گوشی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس در تاریخ 26 جولای راه اندازی می شود

ماه گذشته شاهد اخبار و شایعات بسیاری پیرامون دو گوشی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس بودیم.

معاون ارشد کمپانی میزو، جفری یوان به تازگی پروفایل ویبو خود را با تصویری از پرو 7 آپدیت کرده است. او اعلام کرد که این گوشی هوشمند در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) که قبلا شایع شده بود، راه اندازی می شود. در نهایت این شرکت چینی تایید کرد که دستگاه در همین تاریخ معرفی خواهد شد.

گوشی میزو پرو 7 در چهارم مرداد ماه و در طی رویداد راه اندازی که در شهر زوهای چین برگزار می شود، کار خود را آغاز می کند.

بنابراین، گوشی میزو پرو 7 در چهارم مرداد ماه و در طی رویداد راه اندازی که در شهر زوهای چین برگزار می شود، کار خود را آغاز می کند. این رویداد در ساعت 7:30 بعد ازظهر به وقت محلی آغاز می شود. کمپانی میزو با انتشار یک پست در وبسایت ویبو، زمان راه اندازی را تایید کرد که تصویر آن را در بالا مشاهده می کنید.

کلمه ی “پنجره” که در قسمت بالایی پست ویبو دیده می شود، احتمالا به صفحه نمایش ثانویه اشاره دارد که در پنل پشتی دستگاه تعبیه شده است. این نمایشگر ثانویه برای مشاهده ی نوتیفیکیشن ها قابل استفاده است. همچنین می تواند به عنوان منظره یابی برای دوربین عمل کند. برای بازی کردن نیز می توان از آن استفاده کرد. این نمایشگر دو اینچی به مود سیاه و سفید نیز قابل تنظیم بوده و حتی زمانی که دستگاه خاموش باشد نیز فعال است.

روز گذشته، تصاویری از جعبه ی دعوتنامه های این رویداد به بیرون درز کرد؛ در یکی از این تصاویر، اطلاعاتی مربوط به تاریخ راه اندازی رویت شده بود.

دو گوشی میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس به ترتیب از نمایشگرهای 5.2 اینچی فول اچ دی و 5.7 اینچی کواد اچ دی برخوردار خواهند بود. شایعات اخیر حاکی از آن هستند که تراشه ی اگزینوس 8895 تامین قدرت دستگاه ها را به عهده خواهد داشت؛ اما اخباری که جدیدا منتشر شده، مدعی هستند که این گوشی ها با تراشه ی ده هسته ای مدیاتک هلیو X30 همراه خواهند بود. هر دو دستگاه از تنظیمات دوربین دوگانه با سنسور 12 مگاپیکسلی بهره مند می شوند.

در ادامه تنوع رم و قیمت دستگاه را مشاهده می کنید:

گوشی میزو پرو 7

رم 6 گیگابایتی همراه با حافظه ی 64گیگابایتی: 2799 یوان معادل 413 دلار

رم 8 گیگابایتی همراه با حافظه ی 128 گیگابایتی: 3299 یوان معادل 486 دلار

میزو پرو 7 پلاس

رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه ی 64 گیگابایتی: 3299 یوان معادل 486 دلار

رم 6 گیگابایتی همراه با حافظه ی 128 گیگابایتی: 3599 یوان معادل 530 دلار

رم 8 گیگابایتی همراه با حافظه ی 128 گیگابایتی: 3799 یوان معادل 560 دلار

روز گذشته، تصاویری از جعبه ی دعوتنامه های این رویداد به بیرون درز کرد؛ در یکی از این تصاویر، اطلاعاتی مربوط به تاریخ راه اندازی رویت شده بود. روز گذشته، تصاویری از جعبه ی دعوتنامه های این رویداد به بیرون درز کرد؛ در یکی از این تصاویر، اطلاعاتی مربوط به تاریخ راه اندازی رویت شده بود. روز گذشته، تصاویری از جعبه ی دعوتنامه های این رویداد به بیرون درز کرد؛ در یکی از این تصاویر، اطلاعاتی مربوط به تاریخ راه اندازی رویت شده بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر