;
coinex

اخبار جدید گوشی نوکیا 8 با دوربین دوگانه ی زایس به بیرون درز کرد

اخبار جدید گوشی نوکیا 8 با دوربین دوگانه ی زایس به بیرون درز کرد

قبلا گزارش کردیم که گوشی اندرویدی نوکیا 8 در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود؛ در حال حاضر نیز تصاویر جدیدی از این موبایل منتشر شده تا اخبار گذشته را تکمیل کند.

این تصاویر که توسط خبرگزاری Venture Beat منتشر شده اند، نمایی از قاب جلو و پشتی این گوشی هوشمند را به نمایش می گذارند. همانطور که مشاهده می کنید، این دستگاه نیز با همان اساس ساختار و طراحی سایر گوشی های HMD Global از جمله نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 ساخته شده است.

گوشی نوکیا 8 با حاشیه های بسیار باریکی در لبه های سمت راست و چپ همراه است، اما حاشیه های بالا و پایینی همچنان زیاد هستند. یک اسکنر اثرانگشت در حاشیه ی لبه ی پایینی تعبیه شده و دکمه های ناوبری نیز در دو طرف آن دیده می شوند. یک دوربین دوگانه ی 13 مگاپیکسلی از برند زایس نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

برخلاف سایر گوشی های اندرویدی نوکیا، گوشی نوکیا 8 یک دستگاه رده بالا و پرچمدار به شمار می رود. علاوه بر دوربین زایس، دیگر مشخصات رده بالای آن شامل اسنپدراگون 835، نمایشگر با رزولوشن 1440 در 2560 (احتمالا در اندازه ی 5.3 اینچ)، رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی خواهد بود.

این دستگاه از اندروید 7.1 برخوردار می شود و احتمالا در تاریخ 31 جولای (9 مرداد) معرفی خواهد شد. گفته می شود این موبایل با قیمتی کمتر از 600 یورو به فروش می رسد.

به نظر شما این موبایل می تواند با سایر پرچمداران سال 2017 رقابت کند؟

گوشی نوکیا 8 با حاشیه های بسیار باریکی در لبه های سمت راست و چپ همراه است، اما حاشیه های بالا و پایینی همچنان زیاد هستند.

یک دوربین دوگانه ی 13 مگاپیکسلی از برند زایس نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر