;
coinex

گوشی شیائومی می 5 ایکس چهارم مرداد ماه همراه با MIUI 9 رسما راه اندازی می شود

 

با انتشار پوستری که هفته ی گذشته منتشر شده بود، متوجه شدیم کمپانی شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را با نام شیائومی می 5 ایکس راه اندازی کند.

با انتشار پوستری که هفته ی گذشته منتشر شده بود، متوجه شدیم کمپانی شیائومی قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را با نام شیائومی می 5 ایکس راه اندازی کند. این کمپانی از طریق یک پست رسمی ویبو اعلام کرده که این موبایل را همراه با رابط کاربری MIUI 9 در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) راه اندازی می کند.

این پست ویبو همچنین تایید می کند که گوشی شیائومی می 5 ایکس و MIUI 9 در همان روز معرفی می شوند. نسخه ی MIUI 8 در سال 2016 و همراه با فبلت شیائومی می مکس رونمایی شد؛ بنابراین بسیاری بر این عقیده بودند که MIUI 9 نیز همراه با شیائومی می مکس 2 راه اندازی می شود. اینطور که به نظر می رسد، شیائومی قصد دارد نسخه ی جدید این رابط کاربری را همراه با یک گوشی جدید رونمایی کند.

گوشی شیائومی می 5 ایکس چهارم مرداد ماه همراه با MIUI 9 رسما راه اندازی می شود

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، یکی از سلبریتی های چینی به نام کریس وو از این موبایل پشتیبانی می کند. تا به حال تنها نمایی از قاب پشتی این موبایل منتشر شده و به نظر می رسد که با بدنه ی فلزی همراه باشد. تنظیمات دوربین دوگانه در بالا و سمت چپ دستگاه قرار گرفته و اسکنر اثرانگشت نیز در پنل پشتی تعبیه شده است. شایعات دیگر حاکی از آن هستند که گوشی شیائومی می 5 ایکس از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار خواهد شد. تراشه ی اسنپدراگون 625 و رم 4 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. این موبایل با قیمت 1999 یوان معادل 295 دلار به فروش خواهد رسید.

برخی شایعات از راه اندازی نسخه ی رده بالاتر با اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی خبر می دهند. گفته می شود که هر دو مدل با دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی که از ترکیب سنسورهای سونی IMX386 و سامسونگ S5K3m3 تشکیل می شود، همراه خواهند شد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته می شود.

رابط MIUI 9 نیز با آپدیت آیکون ها و تصاویر پس زمینه ی جدید همراه می شود. انتظار می رود قابلیت های جدیدی مثل حالت تقسیم صفحه نمایش و حالت تصویر در تصویر نیز به آن اضافه شود. لی جون، مدیرعامل این کمپانی در گذشته مدعی شده بود که MIUI 9، روان تر، با ثبات تر و قدرتمندتر از قبل خواهد بود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر