;
coinex

تیزر منتشر شده از میزو پرو 7 وجود نمایشگر ثانویه در این موبایل را تایید می کند

تیزر منتشر شده از میزو پرو 7 وجود نمایشگر ثانویه در این موبایل را تایید می کند

کمپانی میزو رسما اعلام کرد که پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی گوشی میزو پرو 7 در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) در رویداد بزرگی که در Opera House چین برگزار می شود، رونمایی خواهد شد. این کمپانی در سال 2017 هیچ دستگاه پرچمداری را معرفی نکرده است؛ این بدان معناست که پرو 7 یک دستگاه مهم خواهد بود.

به لطف اخبار و شایعاتی که در چند هفته ی گذشته منتشر شدند، می دانیم که قابلیت جدید گوشی میزو پرو 7 چه خواهد بود؛ یک نمایشگر ثانویه در پنل پشتی. اما این خبر تا به حال به صورت رسمی تایید نشده بود. کمپانی میزو با انتشار چند تیزر تبلیغاتی، وجود نمایشگر ثانویه در پرچمدار میزو پرو 7 را تایید کرده است.

کمپانی میزو با انتشار چند تیزر تبلیغاتی، وجود نمایشگر ثانویه در پرچمدار میزو پرو 7 را تایید کرده است.

علاوه بر این، تیزرهایی که توسط حساب کاربری رسمی دیگری از این کمپانی منتشر شده، به تنظیمات دوربین دوگانه در این دستگاه اشاره کرده اند. با این اوصاف به طور قطع می توان گفت که گوشی میزو پرو 7 از نمایشگر ثانویه و دوربین دوگانه در پنل پشتی برخوردار می شود.

با توجه به اخبار منتشر شده، نمایشگر ثانویه در این موبایل، از نوع صفحه نمایش E-ink در اندازه ی 2 اینچ خواهد بود که مودهای مختلف مثل سیاه و سفید و مود موسیقی را پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش حتی در زمانی که دستگاه خاموش باشد نیز فعال خواهد بود. گفته می شود که نمایشگر ثانویه در گوشی میزو پرو 7 برای پیش نمایش تصاویر و بازی کردن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاربردی بودن نمایشگر ثانویه در این موبایل می تواند سرنوشت پرو 7 را تعیین کند. معرفی یک طراحی کاملا جدید و منحصر به فرد کار آسانی نیست و اغلب شرکت ها، بهای سنگینی را برای خطر کردن خود پرداخت می کنند. برای مثال، می دانیم که گوشی ال جی جی 5 با طراحی ماژولار، خود را از دیگر دستگاه ها متمایز کرد؛ اما به دلیل کاربردی نبودن این قابلیت نتوانست توجه کاربران را به خود جلب کند. نمایشگر ثانویه در گوشی ال جی وی 20 نیز امیدوارکننده بود؛ حال امیدواریم که میزو نیز بتواند این قابلیت را به صورت جذاب تری به مشتریان عرضه کند.

برخی از مشخصات داخلی این موبایل نیز منتشر شده است. گفته می شود گوشی میزو پرو 7 با نمایشگر 5.2 اینچی 1080p همراه می شود. یک تراشه هلیو X30 نیز درون آن تعبیه خواهد شد. این دستگاه در دو گزینه ی رم 6 و 8 گیگابایتی همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی راه اندازی می شود. دوربین دوگانه ی پرو 7 از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 و IMX286 تشکیل می شود. یک دوربین 16 مگاپیکسلی نیز برای عکاسی سلفی در نظر گرفته شده است. انتظار می رود گوشی میزو پرو 7 با قیمت 2799 یوان معادل 414 دلار و 3299 یوان معادل 488 دلار (دو نسخه با دو قیمت متفاوت) به فروش برسد. لازم به ذکر است ک این قیمت ها توسط منابع رسمی تایید نشده اند.

در ادامه تیزرهای تبلیغاتی را مشاهده می کنید:

گوشی میزو پرو 7 با نمایشگر 5.2 اینچی 1080p همراه می شود. یک تراشه هلیو X30 نیز درون آن تعبیه خواهد شد

کمپانی میزو رسما اعلام کرد که پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی گوشی میزو پرو 7 در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) در رویداد بزرگی که در Opera House چین برگزار می شود، رونمایی خواهد شد.

انتظار می رود گوشی میزو پرو 7 با قیمت 2799 یوان معادل 414 دلار و 3299 یوان معادل 488 دلار (دو نسخه با دو قیمت متفاوت) به فروش برسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر