;
coinex

مشخصات گوشی ال جی وی 30 در بنچمارک گیکبنچ رویت شد

مشخصات گوشی ال جی وی 30 در بنچمارک گیکبنچ رویت شد

انتشار مشخصات گوشی ال جی وی 30 در بنچمارک گیکبنچ از رونمایی آن در آینده ای نزدیک خبر می دهد.

کمپانی ال جی تایید کرده است که رویداد راه اندازی را در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) برگزار خواهد کرد. این احتمال وجود دارد که از پرچمدار ال جی وی 30 نیز در همین تاریخ رونمایی شود. به تازگی مشخصات یک گوشی پرچمدار از کمپانی ال جی در گیکبنچ رویت شده که به نظر می رسد همان گوشی ال جی وی 30 باشد.

این موبایل با شماره مدل LGE-LH932PR مشخص شده که به تراشه ی اسنپدراگون 835 هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.9 گیگاهرتز مجهز است. این سیستم روی تراشه با رم 4 گیگابایتی همراه خواهد بود. اندروید 7.1.2 نوقا به صورت پیش فرض روی دستگاه اجرا می شود. این گوشی هوشمند در آزمون های تک هسته ای، امتیاز 1899 و در آزمون های چند هسته ای، امتیاز 6350 را به دست آورده است.

گوشی ال جی وی 20 که در سال گذشته راه اندازی شد، اولین گوشی غیر گوگلی است که به سیستم عامل اندروید نوقا مجهز شده بود. این دستگاه با اسنپدراگون821 و رم 4 گیگابایتی همراه بود و توانست در آزمون تک هسته ای، امتیاز 1554 و در آزمون چند هسته ای، امتیاز 3626 را به دست آورد.

شایعات حاکی از آن هستند که گوشی ال جی وی 30 از نمایشگر 6 اینچی اولد برخوردار می شود. منابع دیگر مدعی هستند که این پرچمدار با نمایشگر 5.7 اینچی اولد همراه می شود. این نمایشگر در هر اندازه ای که تولید شود، از نوع Full Vision بوده و با نسبت ابعاد 18:9 ساخته می شود. اخیرا مطلع شدیم که این دستگاه در ابعاد 151.4 در 75.2 در 7.4 تولید خواهد شد.

گوشی ال جی وی 30 از نمایشگر 6 اینچی اولد برخوردار می شود

ال جی وی 30 اولین گوشی هوشمند این کمپانی است که به پنل اولد مجهز می شود. برخلاف شایعات، به نظر نمی رسد که این دستگاه با نمایشگر ثانویه ی مجزا همراه باشد. هرچند که بخش بالایی از پنل اولد در این موبایل، به عنوان یک صفحه نمایش ثانویه عمل می کند که نوتیفیکیشن ها و علائم دیگر را به نمایش می گذارد. این احتمال وجود دارد که پرچمدار جدید الجی مثل پرچمداران جدید ساسمونگ، از قابلیت نمایشگر همیشه روشن برخوردار شود.

گفته می شود پنل پشتی این موبایل با شیشه پوشیده می شود. این بدان معناست که احتمالا این دستگاه از شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد. وی 30 احتمالا از قابلیت ضد آب با تاییدیه ی IP68 برخوردار است و علیرغم حافظه ی 64 گیگابایتی، از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می کند. از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به اسکنر اثرانگشت در پنل پشتی، دوربین دوگانه ی 13 مگاپیکسلی و اندروید O اشاره کرد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر