;
coinex

مشخصات گوشی اوپو A77 در وب سایت های رسمی این کمپانی منتشر شد

مشخصات گوشی اوپو A77 در وب سایت های رسمی این کمپانی منتشر شد

شاید به خاطر داشته باشید که چند ماه قبل، نسخه ای از گوشی اوپو A77 راه اندازی شد. اینطور که به نظر می رسد، نسخه ی قبلی تنها به بازار تایوان تعلق دارد و نسخه ی جدیدتر، با طراحی و مشخصات متفاوتی همراه است.

نسخه ی جدید گوشی اوپو A77 در سکوت کامل راه اندازی شد، چرا که هیچ رویداد رسمی برگزار نشده و اطلاعات آن تنها در وب سایت های رسمی این کمپانی رویت شده است.

تفاوت اصلی میان این نسخه و نسخه ی قبلی، طراحی پنل پشتی این گوشی هوشمند است. نسخه ی جدید اوپو A77 با طراحی همراه است که آن را به دستگاه هایی به دوربین دوگانه شبیه می کند؛ اما در حقیقت، تنها یک سنور دوربین و فلاش LED برای این موبایل تعبیه شده است.

گوشی اوپو A77 از نمایشگر 5.5 اینچی 1920 در 1080 برخوردار است. یک رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه ی 64 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده است. یک تراشه اسنپدراگون 625 تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. قدرت پردازش این تراشه ی هشت هسته ای، 2.0 گیگاهرتز بوده که با یک پردازنده گرفیکی آدرنو 506 همراه است.

این موبایل از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده ی f/2.0، لنزهای 5P و تایمر برخوردار است. این دوربین همچنین می تواند عمق پس زمینه را تنظیم کرده تا سوژه ی اصلی را به صورت متمرکزتر به ثبت برساند. علاوه بر این، همانند دوربین اصلی به HDR مجهز شده است. سنسور دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بوده و دیافراگم گسترده ی آن، f/2.2 خواهد بود.

این دستگاه از اندروید 7.1.1 نوقا همراه با سیستم عامل اوپو یعنی ColorOS 3.1 برخوردار می شود. یک باتری 3200 میلی آمپر ساعتی وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. این کمپانی مدعی شده که این باتری تا اجرای کامل یک ویدیوی 13 ساعتی نیز دوام می آورد.

این گوشی هوشمند با قیمت 2199 یوان به فروش می رسد و در گزینه های رنگی طلایی، مشکی و رز گلد عرضه می شود.

گوشی اوپو A77 از نمایشگر 5.5 اینچی 1920 در 1080 برخوردار است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر