;
coinex

نزدیک به دو سوم آیفون هایی که در ده سال گذشته فروخته شده اند، هنوز فعال هستند

نزدیک به دو سوم آیفون هایی که در ده سال گذشته فروخته شده اند، هنوز فعال هستند

کمتر از یک ماه پیش بود که آیفون ده ساله شد و در حال حاضر که به رونمایی از نسل بعدی آیفون یعنی iPhone 8 نزدیک می شویم، به اطلاعات جالبی دست پیدا کرده ایم. اینطور که از شواهد پیداست، نزدیک به دو سوم گوشی های آیفونی که از ده سال گذشته تا به حال به فروش رسیده اند، هنوز هم مورد استفاده ی کاربرانشان قرار می گیرند.

به گزارش کمپانی اپل، تعداد واحدهای فروش رفته ی گوشی های آیفون تا به حال، 1.163 میلیارد واحد بوده است و به گزارش یکی از شرکت های تحلیلی بازار یعنی Newzoo، میزان 62.6 درصد از آنها تا ماه آوریل امسال (فروردین) فعال بوده اند.

این بدان معناست که هنوز 728 میلیون گوشی آیفون قدیمی هنوز در دستان کاربرانشان قرار دارد.

نیوزو همچنین گزارش کرد که 25 درصد از گوشی های هوشمندی که در سراسر جهان در دست کاربران قرار دارد، از برند اپل است. 31.3 درصد یا 228 میلیون گوشی آیفون، تنها در دست کاربران چینی قرار دارد. این کشور در حال حاضر، بیشترین تعداد کاربران این موبایل را در اختیار دارد. کشور آمریکا با 16.4 درصد یا 120 میلیون گوشی آیفون در جایگاه دوم قرار دارد.

گوشی iPhone 6 با 21 درصد، بیشترین نوع آیفونی است که مورد استفاده قرار می گیرد. ده آیفون برتر به ترتیب iPhone 6s با 18 درصد، iPhone 7 با 11 درصد، iPhone 6 Plus با 9 درصد و iPhone 6s Plus 8 درصد در رتبه های بعدی قرار دارند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر