;
coinex

تصاویر شیائومی می 5 ایکس منتشر شد؛ 200 هزار نفر این موبایل را پیش خرید کرده اند

تصاویر شیائومی می 5 ایکس منتشر شد؛ 200 هزار نفر این موبایل را پیش خرید کرده اند

روز گذشته گزارش کردیم که کمپانی شیائومی قصد دارد در تاریخ 26 جولای ( 4 مرداد) از گوشی شیائومی می 5 ایکس و رابط کاربری MIUI 9 رونمایی کند. با اینحال، این گوشی هوشمند در حال حاضر در فروشگاه آنلاین این شرکت قرار گرفته و شیائومی آماده ی ثبت پیش فروش آنهاست. علاوه بر این، تصاویر رسمی گوشی شیائومی می 5 ایکس نیز در کنار پیشنهاد فروش قرار گرفته است.

این تصاویر نشان می دهند که جدیدترین گوشی شیائومی در سه تنوع رنگی عرضه می شود و علاقه مندان می توانند از میان گزینه های مشکی، طلایی و رزگلد، رنگ مورد علاقه ی خود را انتخاب کنند. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، حاشیه های بالایی و پایینی تقریبا زیادی در این موبایل طراحی شده است؛ حاشیه ی بالایی به دوربین سلفی و حاشیه ی پایینی به دکمه های ناوبری مجهز شده اند. حاشیه های سمت راست و چپ باریک هستند. همانطور که اخبار گذشته مدعی شدند، شیائومی می 5 ایکس با بدنه ی تماما فلزی همراه است.

شیائومی می 5 ایکس با بدنه ی تماما فلزی همراه است.

قسمت پایین این موبایل به جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری، پورت یو اس بی نوع سی یا میکرو یو اس بی و اسپیکر خارجی مجهز شده است. دکمه های تنظیم صدا و پاور در لبه ی سمت راست تعبیه شده اند. پنل پشتی این تلفن هوشمند به ماژول دوربین دوگانه و فلاش LED دوگانه مجهز است. لبه های بالایی و پایینی در پنل پشتی به نوارهای آنتن مزین  هستند.

جزئیات زیادی درباره ی مشخصات این موبایل در دست نیست. اخبار اخیر مدعی هستند که گوشی شیائومی می 5 ایکس از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است. یک تراشه اسنپدراگون 625 همراه با رم 4 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. قیمت در نظر گرفته شده برای این موبایل 1999 یوان است. با توجه به ثبت پیش خرید 204000 نفری، به نظر می رسد که افراد زیادی به این موبایل علاقه مند هستند.

گوشی شیائومی می 5 ایکس از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار است. یک تراشه اسنپدراگون 625 همراه با رم 4 گیگابایتی تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد

انتظار می رود که دوربین سلفی این موبایل از ترکیب سنسورهای 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 و سامسونگ S5K3m3 تشکیل شده باشد. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز برای دستگاه نامبرده در نظر گرفته شده است. شایعات حاکی از آن هستند که یک نسخه ی رده بالاتر از این موبایل با اسنپدراگون 660 و رم 6 گیگابایتی نیز راه اندازی خواهد شد.

رویداد بعدی شیائومی در تاریخ 26 جولای و در مرکز کنوانسیون ملی پکن برگزار می شود. شیائومی از محبوبیت سلبریتی چینی به نام کریس وو برای تبلیغ این موبایل استفاده کرده است. گوشی های میزو پور 7 و پرو 7 پلاس نیز در همین تاریخ رونمایی می شوند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر