;
coinex

اپل نسخه جدیدی از گوشی آیفون اس ای را در رویداد آخر آگوست معرفی می کند

اپل نسخه جدیدی از گوشی آیفون اس ای را در رویداد آخر آگوست معرفی می کند

بنا بر شایعه ی عجیبی که به تازگی منتشر شده، کمپانی اپل قصد دارد نسخه ی جدیدی از گوشی آیفون اس ای را در پایان ماه آینده ی میلادی رونمایی کند؛ اما این موارد احتمالا تنها شایعاتی بی اساس هستند.

این شایعه توسط یک بلاگ فرانسوی به نام iGeneration منتشر شده است؛ به گزارش این بلاگ، یک منبع ناشناس مدعی شده که اپل قصد دارد رویدادی را در آخر ماه آگوست برگزار کند تا نسخه ی جدیدی از گوشی هوشمند 4 اینچی خود را به نمایش بگذارد.

میکل بازوگ، نویسنده ی این خبر به خبرگزاری مک رومرز گفته است که این اطلاعات توسط یک منبع جدید به دست او رسیده؛ او نیز کمی مشکوک بوده، اما منبع خبری را قابل اطمینان خوانده است.

تاریخ مشخص شده توسط این منبع ناشناس کمی شک برانگیز است؛ چرا که اپل تا به حال هیچ موبایلی را در این بازه ی زمانی رونمایی نکرده است. به جز گوشی های آیفون اس ای و آیفون 4 اس که به ترتیب در مارچ 2016 و اکتبر 2011 رونمایی شدند، تمامی آیفون های این کمپانی در رویدادی که در ماه ژوئن یا سپتامبر برگزار می شد، رونمایی می شدند.

علاوه بر این، باتوجه به اینکه گوشی آیفون اس ای از مشخصاتی مشابه آیفون 6 اس برخوردار است، این احتمال وجود دارد که نسخه ی جدید آن با مشخصاتی مشابه آیفون 7 همراه شود. اگر چنین دستگاهی در ماه آگوست رونمایی شود، پس آیفون اس ای به قدرتمندی آیفون 7 خواهد بود اما با یک برچسب قیمتی ارزان تر که می تواند فروش اپل را بهبود بخشد.

به تازگی چندین شایعه پیرامون گوشی آیفون اس ای به گوش می رسد. تحلیلگر معروف، مینگ چی کو در پاییز گذشته اعلام کرده بود که بعید است اپل بخواهد در نیمه ی اول سال 2017 از نسخه ی جدید گوشی آیفون اس ای رونمایی کند. ادعای او با واقعیت همخوانی داشت، اما هیچ اظهارنظر دیگری از طرف او منتشر نشد.

کمپانی اپل در زمان معرفی گوشی آیفون اس ای اعلام کرد که بسیاری از مردم، گوشی های کوچکتر را ترجیح می دهند؛ این شرکت همچنین از فروش 30 میلیون آیفون 4 اینچی در سال 2015 خبر داد. ظاهر نسخه ی اس ای به گوشی آیفون 5 اس شباهت دارد، اما با تکنولوژی های جدیدتری مثل تراشه ی A9 و دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی همراه شد.

آیفون اس ای همچنان ارزان ترین گوشی اپل به شمار می رود و با قیمت پایه ی 399 دلار در آمریکا به فروش می رسد. شایعات اخیر مدعی هستند که نسخه ی جدید احتمالا با قیمت 399 یورو در اروپا عرضه می شود. گزارشات همچنین از برگزاری رویدادی در ماه اکتبر خبر می دهند که در آن از گوشی آیفون 8 رونمایی می شود.

لازم به ذکر است که آیفون اس ای در گزینه های حافظه ی 32، 128، 16 و 64 گیگابایتی به فروش می رسد.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر