;
coinex

گوشی شیائومی می 5 ایکس با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تاییدیه FCC را دریافت کرد

گوشی شیائومی می 5 ایکس با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی تاییدیه FCC را دریافت کرد

گوشی شیائومی می 5 ایکس در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) رونمایی خواهد شد.

این گوشی هوشمند در حال حاضر در وب سایت های رسمی شیائومی قرار گرفته و آماده ی ثبت سفارش پیش خرید کاربران است؛ با اینحال مشخصات آن هنوز به صورت رسمی اعلام نشده اند. به نظر می رسد گوشی شیائومی می 5 ایکس تاییدیه FCC را دریافت کرده است، اما اسناد FCC مستقیما به جزئیات مربوط به این موبایل اشاره نکرده اند. این دستگاه با شماره مدل MDG2 مشخص شده است.

با توجه به اسناد FCC، گوشی شیائومی می 5 ایکس با شماره مدل MDG2 از باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برخوردار می شود. هرچند شایعاتی که تا به امروز منتشر شدند از باتری 3680 میلی آمپر ساعتی خبر می دادند. این موبایل از یک باتری 3000  از نوع Li-Po برخوردار شده که از طریق یک پورت یو اس بی نوع سی شارژ می شود و با یک آداپتور 10W همراه است. متاسفانه هیچ اطلاعات دیگری در اسناد FCC فاش نشده است.

گوشی شیائومی ردمی پرو که سال گذشته رونمایی شد، اولین گوشی هوشمند این کمپانی بود که به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شد. امسال نیز کمپانی شیائومی با رونمایی از گوشی می 6، دومین دستگاه خود با دوربین دوگانه را معرفی کرد. تصاویری که تا به امروز از گوشی شیائومی می 5 ایکس منتشر شده نشان می دهد که این موبایل احتمالا سومین دستگاه شیائومی است که به این تنظیمات مجهز می شود. این تنظیمات از ترکیب لنزهای زاویه گسترده و تله فوتو تشکیل می شود.

نکته ی جالب دیگری درباره ی این تلفن هوشمند، جک هدفون استاندارد 3.5 میلی متری در لبه ی پایینی است. به جز گوشی شیائومی می 6 که از جک هدفون برخوردار نیست، تمامی گوشی های شیائومی به جک هدفون در لبه ی بالایی مجهز بودند؛ اما گوشی شیائومی می 5 ایکس اولین موبایل این کمپانی است که با این طراحی همراه می شود.

این موبایل هوشمند همراه با رابط کاربری MIUI 9 رونمایی خواهد شد؛ بنابراین می توان انتظار داشت که گوشی می 5 ایکس از آخرین آپگرید نرم افزاری برخوردار باشد که بر مبنای اندروید 7.1.1 نوقا اجرا می شود. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به نمایشگر 5.5 اینچی FHD، اسنپدراگون 625، رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی اشاره کرد. می 5 ایکس با قیمت 1999 یوان معادل 295 دلار در رنگ های رزگلد، طلایی و مشکی به فروش می رسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر