;
coinex

گوشی ماژولار فیسبوک در دست ساخت

گوشی ماژولار فیسبوک در دست ساخت
گوشی ماژولار فیسبوک می‌تواند به زودی رخ نشان دهد. این شرکت به دنبال آن است تا ایده گوشی ماژولار را به بهترین شکل ممکن، پیاده‌سازی کند.

گوشی های ماژولار از زمان مطرح شدن، همواره یکی از ایده‌های جذاب و شگفت انگیز صنعت موبایل بوده است؛ هر چند که هنوز هیچ کمپانی نتوانسته تا این ایده را به شکلی درست به واقعیت تبدیل کند. آخرین تلاش‌های گوگل برای ساخت یک گوشی هوشمند ماژولار که با عنوان پروژه آرا (Project Ara) شناخته می‌شد، در سال گذشته منتفی اعلام شد.

اما اکنون به نظر می‌رسد که فیسبوک قصد دارد تا یک گوشی ماژولار را تولید کرده و آن را به بازار موبایل عرضه کند. این خبر از پتنتی که توسط این شرکت ارائه شده است، به دست آمده و این طور که از شواهد پیداست، دستگاه مورد نظر می‌تواند به عنوان یک گوشی هوشمند ماژولار مورد استفاده قرار گیرد.

بیلیدینگ 8 فیسبوک (Facebook Building 8) تیمی است که مسئولیت اجرای این پروژه را بر عهده خواهد داشت. گفته می‌شود که اکثر اعضای این تیم، نفرات کلیدی پروژه آرا هستند که اکنون به بیلدینگ 8 فیسبوک ملحق شده‌اند.

بر اساس شایعات منتشر شده، گوشی ماژولار فیسبوک دستگاهی است که هم می‌تواند چیزی شبیه به اسپیکر الکسا بوده و هم به عنوان یک گوشی هوشمند مورد استفاده باشد، اما در مدارک این پتنت آمده است که اجزای مختلف این دستگاه می‌توانند تعویض شده و بر اساس قطعات مختلفی که مورد استفاده قرار می‌گیرد، نرم افزارهای مختلفی نیز روی آن قابل اجراست.

شاید در نهایت گوشی ماژولار فیسبوک بتواند این ایده شگفت انگیز را به واقعیت تبدیل کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر