;
coinex

اپلیکیشن موشن استیل به اندروید می آید تا بتوانید گیف های مورد نظرتان را بسازید

اپلیکیشن موشن استیل به اندروید می آید تا بتوانید گیف های مورد نظرتان را بسازیدکمپانی گوگل قصد دارد اپلیکیشن موشن استیل (Motion Stills) را در پلتفرم اندروید راه اندازی کند.

این یکی از معدود اپلیکیشن هایی بود که گوگل آن را در وهله ی اول برای سیستم عاملiOS  راه اندازی کرد و حالا آن را در دسترس کاربران اندروید نیز قرار می دهد. اینطور که از شواهد پیداست، گوگل، سیستم پردازش ویدیو در iOS را بازطراحی کرده تا از یک روش جریان استفاده کند که هر فریم ویدیو را پردازش می کند، در حالیکه به صورت همزمان، ضبط آن نیز انجام می شود.

ظاهرا گوگل بنابر تقاضای زیاد کاربران تصمیم گرفته تا اپلیکیشن موشن استیل را در اندروید نیز راه اندازی کند. این اپلیکیشن در تمامی دستگاه هایی که از اندروید 5.1 به بالا استفاده می کنند، قابل اجراست؛ بنابراین، تمامی کاربرانی که از یک گوشی هوشمند مناسب برخوردار هستند می توانند گیف های مورد نظر خود را خلق کنند.

اما اپلیکیشن موشن استیل دقیقا چه کاربردی دارد؟ جواب آن بسیار ساده است: این اپلیکیشنی است که به شما اجازه می دهد هر چیز ضبط شدنی را به یک کلیپ کوتاه تبدیل کنید و آن را به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، با این اپلیکیشن می توانید هر موشن استیل یا “تصاویر  متحرک” را ضبط کنید و با قرار دادن آنها در کنار یکدیگر، یک ویدیوی طولانی تر ایجاد کنید که با نام قابلیت Fast Forward معرفی شده است.

هر زمان که کاربران اندرویدی، ویدیوهای طولانی تری ثبت می کنند، می توانند از فست فوروارد برای افزایش سرعت پخش ویدیو استفاده کنند تا آن را به یک ویدیوی کوتاه تر تبدیل کنند. حتی می توان سرعت پخش را پس از ضبط ویدیو از 1x به 8x تغییر داد.

این اپلیکیشن اندرویدی با قابلیت پیشرفته ی الگوریتم پیرایش همراه شده تا از تصویربرداری های ناخواسته و یا تکان های اتفاقی دوربین جلوگیری کند؛ علاوه بر این، عملکرد ثابت کردن نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

علاقه مندان می توانند اپلیکیشن مورد نظر را به صورت رایگان از گوگل پلی استور دریافت کنند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر