;
coinex

15 شهریور زمان رونمایی از گوشی هوشمند آیفون 8 اپل خواهد بود

15 شهریور زمان رونمایی از گوشی هوشمند آیفون 8 اپل خواهد بودگفته می شود کمپانی اپل در تاریخ 6 سپتامبر مصادف با 15 شهریور از گوشی آیفون 8 رونمایی خواهد کرد.

گوشی های هوشمند آیفون 8، آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس به زودی از راه می رسند. حداقل این چیزیست که تجربه به ما ثابت می کند؛ کمپانی اپل به رسم همیشگی خود، گوشی های جدید را در ماه سپتامبر معرفی می کند.

با توجه به تعداد زیاد اخبار و شایعات پیرامون این سه گوشی هوشمند، بعید به نظر می رسد که اپل بتواند تمامی موارد را به صورت یک راز حفظ کند. در حال حاضر، تقریبا اطلاعات کلی پیرامون گوشی آیفون 8 را کسب کرده ایم. شایعات حاکی از آن هستند که این موبایل با نمایشگر بزرگ اولد همراه می شود که نسبت ابعاد جدیدتری دارد و در یک بدنه ی کوچکتر جای می گیرد؛ طراحی جدیدی که در نمای اصلی و پشتی، شیشه ای خواهد بود و با فریم فلزی همراه است. تکنولوژی اسکن چهره ی سه بعدی از قابلیت های جدیدی است که به آیفون 8 اضافه می شود؛ این احتمال وجود دارد که قابلیت نامبرده، جایگزین اسکنر اثرانگشت تاچ آیدی شود. اما درباره ی قیمت این پرچمدار و دو گوشی 7 اس و 7 اس پلاس چه می توان گفت؟

انتظار می رود کمپانی اپل تمامی قابلیت های جدید و پیشرفته را در آیفون 8 تعبیه کند که آن را به یک دستگاه حرفه ای تبدیل می کند؛ بنابراین باید انتظار قیمتی بسیار بالا را داشته باشیم. در ادامه تصویری از قیمت های احتمالی این گوشی های هوشمند را مشاهده می کنید.

در ادامه تصویری از قیمت های احتمالی این گوشی های هوشمند را مشاهده می کنید.

به خاطر داشته باشید که تمامی این موارد، حدس و احتمالات هستند که در هیچ جایی به صورت رسمی، تایید نشده اند. این قیمت ها بر مبنای سابقه ی اپل در قیمت گذاری و شایعات اخیر جمع آوری شده اند.

نکته ی دیگر به زمان عرضه ی این گوشی های هوشمند اختصاص دارد. کمپانی سامسونگ قصد دارد در تاریخ 23 آگوست از گوشی نوت 8 رونمایی کند که این مساله می تواند نشانه ی خوبی باشد؛ چرا که اپل به ناچار باید هرچه سریعتر این موبایل ها را راه اندازی کند. در ادامه تصویری از زمان احتمالی عرضه این موبایل های هوشمند را مشاهده خواهید کرد:

در ادامه تصویری از زمان احتمالی عرضه این موبایل های هوشمند را مشاهده خواهید کرد:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر