;
coinex

تصاویری واقعی از گوشی هوشمند نوکیا 8 منتشر شد

تصاویری واقعی از گوشی هوشمند نوکیا 8
گوشی هوشمند نوکیا 8 اولین گوشی پرچمدار این برند است که در چند هفته آینده توسط کمپانی اچ ام دی گلوبال (HMD Global) معرفی خواهد شد.

اما جالب اینجاست که این دستگاه قبل از آنکه به طور رسمی رونمایی شود، در یک تصویر واقعی خودنمایی کرد و طراحی آن آشکار شد.

بر اساس تصویر منتشر شده، گوشی هوشمند نوکیا 8 در یک بدنه آلومینیومی با گوشه‌ها و لبه‌هایی منحنی شکل، یک نمایشگر تخت بزرگ، یک دکمه فیزیکی هوم که پیش بینی می‌شود سنسور اثر انگشت نیز در آن تعبیه شده، دیده شد.

یک جفت دکمه خازنی، پورت یو اس بی نوع C و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری از دیگر ویژگی‌های این اسمارت فون است. یکی از بارزترین ویژگی‌هایی که در گوشی هوشمند نوکیا 8 دیده می‌شود، دوربین دوگانه آن بوده که در پنل پشتی به همراه یک فلش LED و یک سنسوری که به نظر فوکوس خودکار لیزری است، خودنمایی می‌کند.

در تصویر منتشر شده از موبایل نوکیا 8 مشخص می‌شود که سینی سیمکارت آن در سمت چپ گوشی قرار گرفته و ما حدس می‌زنیم که احتمالا دکمه پاور و کلیدهای تنظیم صدا نیز باید در سمت راست آن جای گرفته باشد.

مشخصات گوشی هوشمند نوکیا 8

بر اساس شایعاتی که از قبل درباره مشخصات نوکیا 8 وجود داشت، این دستگاه دارای یک نمایشگر 5.3 اینچی باکیفیت تصویری 2K بوده و از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت خواهد گرفت، 6 گیگابایت رم داشته و 64 گیگابایت حافظه داخلی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

گفته می‌شود که دوربین گوشی Nokia 8 ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود که توسط کمپانی زایس ساخته شده است. مدیریت نرم افزاری این دستگاه برعهده سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا بوده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین می‌کند.

انتظار می‌رود که گوشی هوشمند نوکیا 8 در چند هفته آینده به طور رسمی توسط اچ ام دی گلوبال معرفی شود، اما تا آن روز تصاویر واقعی منتشر شده از این دستگاه را ببینید و از آن لذت ببرید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر