;
coinex

رویداد رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 اول شهریور برگزار می شود

رویداد رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 اول شهریور برگزار می شود

کمپانی سامسونگ رسما تایید کرد که قصد دارد رویداد رونمایی از گوشی گلکسی نوت 8 را در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) برگزار کند.

تا به حال اخبار و شایعات زیادی پیرامون این مساله منتشر شده بود و تنها به تایید این تاریخ توسط سامسونگ نیاز داشتیم تا از صحت اخبار مطمئن شویم. رسانه های کره جنوبی در هفته ی گذشته اعلام کرده بودند که این کمپانی قصد دارد در تاریخ نامبرده از نوت 8 رونمایی کند. دعوتنامه ی مطبوعاتی که توسط این غول کره ای ارسال شده، مشخصا به کلمات Galaxy Note 8اشاaxy Note 8 توسط این غول کره ای ارسال شده، مشخصا به کلمات صد دارد در تاریخ نامبرده از نوت 8 رونمایی کند. دعوتنامه ده و 146 گرم اشاره  نکرده؛ اما نمایش قلم اس پن در تصویر نشان می دهد که نسل بعدی سری نوت در راه است.

شعار “do bigger things” به معنی کارهای بزرگتری انجام بده، نشان می دهد که این موبایل با نمایشگر بزرگی همراه خواهد بود. این رویداد از طریق وب سایت رسمی سامسونگ به صورت زنده پخش می شود. همانطور که در تصویر دعوتنامه مشاهده می کنید، حاشیه ها در لبه ی بالایی و پایینی بسیار باریک هستند. این تصویر به خوبی می تواند شایعه ی اخیر مبنی بر حاشیه ی زیاد در لبه ی بالایی دستگاه را رد می کند.

لبه های سمت راست و چپ در تصویر قابل مشاهده نیست و این مساله نشان می دهد که گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 از نمایشگر بینهایت که در اس 8 و اس 8 پلاس تعبیه شده، برخوردار می شود. شایعات حاکی از آن بودند که نوت 8 به نمایشگر 6.3 اینچی S-AMOLED مجهز می شود که با نسبت ابعاد 18.5:9 همراه است.

این موبایل در دو نسخه با تراشه های اگزینوس 8895 و اسنپدراگون 835 راه اندازی می شود و از رم 6 گیگابایتی برخوردار است. گفته می شود که بازارهای چین و کره جنوبی، نسخه ای از این موبایل با رم 8 گیگابایتی را دریافت می کنند. سامسونگ گلکسی نوت 8 اولین موبایل سری نوت است که به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شود. اسکنر اثرانگشت نیز در پنل پشتی تعبیه شده است. اما از آنجاییکه فلاش LED بین ماژول دوربین و اسکنر اثرانگشت قرار گرفته، احتمال لمس احتمالی لنز دوربین و کثیف شدن آن کاهش می یابد. این فبلت از نسخه ی ارتقا یافته ی قلم استایلوس اس پن برخوردار می شود.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 با بدنه ی تماما شیشه ای همراه می شود و از IP68 بهره می برد. شایعات همچنین مدعی هستند که یک باتری 3300 میلی آمپر ساعتی در دستگاه قرار گرفته است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر