;
coinex

حالت تصویر در تصویر برای تماس های ویدیویی واتساپ در اندروید O پشتیبانی می شود

حالت تصویر در تصویر برای تماس های ویدیویی واتساپ در اندروید O پشتیبانی می شود

با انتشار جدیدترین نسخه ی اندروید، کاربران اپلیکیشن واتساپ در این پلتفرم می توانند تماس های ویدیویی را در حالت تصویر در تصویر برقرار کنند.

این اپلیکیشن پیام رسان به زودی قابلیتی را منتشر می کنند که به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای یوتیوب را مستقیما از طریق اپلیکیشن تماشا کنند، البته اگر از کاربران سیستم عامل iOS باشند. این قابلیت هنوز مراحل توسعه را طی می کند و در حال حاضر به صورت حالت تصویر در تصویر اجرا می شود.

اینطور که از شواهد پیداست، تیم طراحان واتساپ در تلاشند تا قابلیت مشابهی را در دستگاه های اندرویدی نیز به اجرا بگذارند که برای تماس های ویدیویی قابل استفاده است. البته لازم به ذکر است که قابلیت نامبرده تنها  در دستگاه هایی که به اندروید O مجهز هستند، اجرا می شود؛ چرا که حالت تصویر در تصویر به لطف API جدیدی که در نسخه ی جدید این سیستم عامل وجود دارد، به واتساپ اضافه می شود.

بنابراین فراموش نکنید که پس از راه اندازی این قابلیت توسط واتساپ، باید از جدیدترین نسخه سیستم عامل اندروید O برخوردار باشید؛ مگر اینکه توسعه دهندگان راه حل جدیدی پیدا کنند.

اگر نسخه ی پیش نمایش توسعه دهندگان اندروید O را در اختیار داشته باشید، می توانید قابلیت جدید واتساپ را به صورت نسخه بتا دریافت کرده و آن را آزمایش کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر