;
coinex

سامسونگ گلکسی جی 7 Nxt با پردازنده هشت هسته ای کار خود را آغاز می کند

سامسونگ گلکسی جی 7 Nxt با پردازنده هشت هسته ای کار خود را آغاز می کندکمپانی سامسونگ گوشی هوشمند جدیدی را راه اندازی کرده است. این دستگاه که با نام گلکسی جی 7 Nxt معرفی شده، از پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز برخوردار است.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ از نمایشگر 5.5 اینچی اچ دی بهره می برد. یک رم 2 گیگابایتی و حافظه ی 16 گیگابایتی نیز برای این موبایل در نظر گرفته شده؛ البته این میزان حافظه با نصب میکرو اس دی کارت تا 256 نیز افزایش می یابد.

گوشی سامسونگ گلکسی جی 7  Nxt از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی برخوردار شده و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده است. این دستگاه در ابعاد 152.4 در 78.6 در 7.6 ساخته شده و 170 گرم وزن دارد. اندروید 7.0 نوقا به صورت پیش فرض روی این دستگاه اجرا می شود. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد.

گوشی سامسونگ گلکسی جی 7  Nxt از دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی برخوردار شده و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی تعبیه شده است.

گوشی جی 7 Nxt، در حقیقت نسخه ی بازیابی شده ی گلکسی جی 7 مدل 2015 بوده که با تغییرات جزئی همراه شده است. این دستگاه در حال حاضر در کشور هند و با برچسب قیمتی 180 دلار به فروش می رسد. دستگاه نامبرده در تنوع رنگی مشکی و طلایی عرضه می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر