;
coinex

تصاویر هواوی آنر نوت 9 بار دیگر در فضای اینترنت منتشر شد

تصاویر هواوی آنر نوت 9 بار دیگر در فضای اینترنت منتشر شدهمزمان با نزدیک شدن به زمان راه اندازی گوشی هواوی آنر نوت 9 ، اخبار و تصاویر بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر می شوند. جدیدترین تصاویر، فبلت نوت 9 را در شکوه کامل به نمایش گذاشته اند.

تصاویر گوشی هوشمند هواوی آنر نوت 9 از لبه های تقریبا بدون حاشیه در نمایشگر خبر می دهند؛ این نوع از نمایشگرها به طور معمول برای گوشی های رده بالا به کار گرفته می شوند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، یک فریم بدون حاشیه با لبه های خمیده ی بسیار زیبا برای این موبایل طراحی شده است. تنظیمات دوربین دوگانه در این موبایل با چیدمان افقی همراه هستند. این موبایل در رنگ های زیبای نقره ای و بژ به تصویر کشیده شده است. پنل پشتی همچنین جایگاه قرار گرفتن اسکنر اثرانگشت است.

گوشی هواوی آنر نوت 9 که نسخه ی بعدی آنر نوت 8 به شمار می رود، از نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی برخوردار می شود.

مشخصات گوشی هواوی آنر نوت 9

گوشی هواوی آنر نوت 9 که نسخه ی بعدی آنر نوت 8 به شمار می رود، از نمایشگر بزرگ 6.6 اینچی برخوردار می شود. شایعات حاکی از آن هستند که این تلفن هوشمند از پردازنده ی HiSilicon Kirin 960 بهره خواهد برد. گفته می شود این دستگاه در گزینه های رم 4 و6 گیگابایتی عرضه می شود و در سه نسخه حافظه ی 32، 64 و 128 گیگابایتی در دسترس قرار خواهد گرفت.

دوربین اصلی دوگانه از ترکیب دو سنسور 13مگاپیسلی تشکیل شده و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای آنر نوت 9 در نظر گرفته شده است. گفته می شود یک باتری 4500 یا 5000 میلی آمپر ساعتی وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده خواهد داشت. همانطور که می دانید، کمپانی هواوی در سپتامبر (شهریور) سال گذشته از گوشی آنر نوت 8 رونمایی کرد؛ بنابراین می توان انتظار داشت که نسخه ی جدید نیز در ماه های شهریور و یا مهر معرفی شود.

دوربین اصلی دوگانه از ترکیب دو سنسور 13مگاپیسلی تشکیل شده و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی نیز برای آنر نوت 9 در نظر گرفته شده است.

.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر