;
coinex

iOS 11 به صورت اتوماتیک اتصالات وای فای نامعتبر را نادیده می گیرد

iOS 11 به صورت اتوماتیک اتصالات وای فای نامعتبر را نادیده می گیرد

قابلیت جدیدی که در iOS 11 وجود دارد به دستگاه این اجازه را می دهد که اتصالات وای فای نامعتبر یا بی ثبات را به صورت اتوماتیک، نادیده بگیرد.

مشکل اساسی وای فای رایگان در حقیقت خوب نبودن آنهاست. در برخی موراد کند هستند و گاهی اوقات اصلا عمل نمی کنند. به نظر می رسد کمپانی اپل با iOS 11 ، پلتفرم خود را هوشمندتر کرده تا این نوع اتصالات را شناسایی کرده و آنها را نادیده بگیرد؛ این بدان معناست که مجبور نیستید نوتیفیکیشن هایی را دریافت کنید، بدون اینکه بتوانید آنها را به صورت کامل باز کنید.

بنا بر توییتی که توسط رایان جونز منتشر شده، iOS 11 یاد می گیرد که کدام شبکه ها خوب و یا بد هستند. به بیان دیگر، زمانی که اتصالاتی را شناسایی کرده و برای متصل شدن به آن شبکه دچار مشکل می شود، این مساله را به خاطر می سپارد و در آینده، از تلاش برای متصل شدن به همان شبکه، خودداری می کند.

احتمالا اگر قرار باشد با اتصال به یک وای فای، هیچ اینترنتی دریافت نکنید و یا اینکه اتصال ضعیفی داشته باشید، همان بهتر که به شبکه متصل نشوید. این سیستم عامل همچنین شبکه هایی که پیوست خودکار دارند را مشخص می کند. تنها اشکال وارده این است که اگر در آینده بخواهید به همان وای فای متصل شوید، باید دستگاه را به صورت دستی تنظیم کنید و از اتصال اتوماتیک خبری نیست.

این احتمال وجود دارد که سیستم مشابهی برای کاربرانی که فراتر از حد انتظارشان از داده استفاده می کنند نیز فعال شود تا از مصرف بیش از حد آنها جلوگیری کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر