;
coinex

اندروید او (Android O) زودتر از آنچه فکر می کنید راه اندازی خواهد شد

اندروید او زودتر از آنچه فکر می کنید راه اندازی خواهد شدانتشار آپدیت جدید بتا نشان می دهد که به زمان راه اندازی رسمی نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید او (Android O) نزدیک شده ایم.

انتشار چهارمین پیش نمایش عمومی از فاز نهایی توسعه ی بتای اندروید او خبر می دهد. گوگل در اقدام بعدی قصد دارد نسخه ی جدید این سیستم عامل را که هنوز نام آن مشخص نشده، راه اندازی کند.

پیش نمایش توسعه دهندگان 4 در حقیقت نسخه ی نهایی خواهد بود که در سیستم عامل جدید به اجرا گذاشته می شود. گفته می شود که این نسخه، روان ترین و کارآمدترین نسخه ی اندروید او خواهد بود. پیش نمایش 4 هنوز آزمایش نشده، اما می توان گفت احتمالا می تواند تمامی اپلیکیشن های شما را به خوبی اجرا کند؛ چیزی که نسخه ی 3 توانایی آن را نداشت.

اما این نسخه ی جدید چه قابلیت هایی دارد؟

هر کدام از پیش نمایش های توسعه دهندگان که تا به حال منتشر شده، قابلیت جدیدی را برای کاربران کنجکاو به همراه داشته است؛ اما اگر از توسعه دهندگان باشید، باید بگوییم که این نسخه، چیز جدیدی را برای شما به همراه ندارد.

جدیدترین آپدیت گوگل و بلاگ پستی که در توضیح آن آمده، توسعه دهندگان اپلیکیشن را تشویق می کند تا قابلیت های جذاب اندروید او را در اپلیکیشن های جدید خود در نظر بگیرند. این نسخه، از اپلیکیشن هایی که قابلیت هایی مثل تصویر در تصویر و یا نقطه های نوتیفیکشن را پشتیبانی می کنند، استقبال می کند.

خوشبختانه باید بگوییم که به راه اندازی رسمی اندروید او زمان زیادی باقی نمانده و این بدان معناست که بالاخره متوجه می شویم حرف “O” مخفف چه کلمه ایست.

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر