;
coinex

برگه مشخصات میزو پرو 7 قبل از رویداد رونمایی فردا به بیرون درز کرد

برگه مشخصات میزو پرو 7 قبل از رویداد رونمایی فردا به بیرون درز کردبه تازگی تصویری از برگه مشخصات میزو پرو 7 در فضای اینترنت منتشر شده است. این گوشی هوشمند که از یک نمایشگر ثانویه در پنل پشتی برخوردار خواهد شد، تا به حال سوژه ی بسیاری از اخبار و شایعات بوده است.

کمپانی میزو قبلا اعلام کرده بود که قصد دارد در تاریخ 26 جولای (4 مرداد) از این گوشی پرچمدار رونمایی کند؛ با اینحال، اخبار و تصاویر مربوط به مشخصات میزو پرو 7 همچنان منتشر می شوند. آخرین تصویری که منتشر شده، بسیاری از مشخصات کلیدی این اسمارت فون را تایید کرده است.

بنا بر این تصویر، گوشی میزو پرو 7 در دو نسخه راه اندازی می شود؛ یک نسخه با تراشه هلیو P25 همراه شده و از رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی برخوردار می شود؛ این در حالیست که نسخه ی دوم، به تراشه ی هلیو X30 مجهز می شود و با رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 128 گیگابایتی همراه خواهد شد.

به تازگی تصویری از برگه مشخصات میزو پرو 7 در فضای اینترنت منتشر شده است.

سایر مشخصات میزو پرو 7

نمایشگر اصلی این دستگاه در اندازه ی 5.2 اینچ ساخته شده و از یک نمایشگر ثانویه در اندازه ی 1.9 اینچ نیز بهره می برد. از نقطه نظر دوربین باید گفت که این گوشی هوشمند از تنظیمات دوربین دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی برخوردار می شود؛ این در حالیست که یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. میزو پرو 7 به قابلیت شارژ سریع کمپانی میزو به نام mCharge مجهز شده و اندروید 7.0 نوقا بر مبنای Flyme 6 روی آن اجرا می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر