;
coinex

مایکروسافت پینت با آپدیت جدید ویندوز 10 برای همیشه حذف خواهد شد

مایکروسافت پینت با آپدیت جدید ویندوز 10 برای همیشه حذف خواهد شداگر بخواهیم یکی از نرم افزارهایی که در تمامی نسخه های ویندوز، بدون تغییر باقی مانده را نام ببریم، بدون شک باید به مایکروساف پینت اشاره کنیم.

شاید فکر کنید که این ابزار، توانایی های زیادی در ویرایش عکس ها نداشته باشد، اما در حقیقت کاربردهای بسیاری دارد. با اینحال به نظر می رسد مایکروسافت به این نتیجه رسیده که عمر این ابزار به سر آمده است.

اخیرا اخباری مبنی بر حذف مایکروسافت پینت در آپدیت ویندوز 10 به گوش می رسد. این آپدیت که با نام Creators Update کار خود را آغاز می کند، در پاییز آینده راه اندازی خواهد شد. صفحه ی پشتیبانی مایکروسافت در این باره می گوید: “قابلیت ها و عملکردهای آینده در آپدیت ویندوز 10، در نسخه ی موجود حذف شده اند و یا اینکه در روند توسعه ی فعال نیستند و احتمالا در نسخه های بعدی، حذف خواهند شد.”

در این لیست، نام مایکروسافت پینت به عنوان “منسوخ” مشخص شده که بنابر گفته های مایکروسافت، احتمالا در نسخه ی جدیدتر حذف خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در اینجا از لغت “احتمالا” استفاده شده؛ این بدان معناست که مایکروسافت می تواند در این باره تجدید نظر کند. این احتمال وجود دارد که با انتشار این خبر و دریافت بازخوردهای هواداران این ابزار، مایکروسافت نظر خود را درباره ی حذف پینت عوض کند.

هنوز به طور قطع نمی دانیم که تصمیم مایکروسافت تا چه اندازه عملی می شود؛ اما نظر شما در این باره چیست؟

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر