;
coinex

اشکال در چرخه ی ریبوت گوشی نکسوس 6 پی برطرف شده است

اشکال در چرخه ی ریبوت گوشی نکسوس 6 پی برطرف شده استسال گذشته، برخی از کاربران گوشی نکسوس 6 پی از ریبوت شدن دائمی گوشی های خود خبر دادند؛ اشکالی که در نهایت دستگاه آنها را بی مصرف می کرد. این مشکل، کمپانی گوگل را درگیر شکایت هایی کرده است و حال به نظر می رسد که راه حل این مشکل توسط یکی از دو شرکت گوگل یا هواوی منتشر خواهد شد.

خوشبختانه، انجمن اندروید در این زمینه تلاش کرده و به نظر می رسد که اشکال کار را پیدا کرده است. هرچند که این راه حل، هزینه هایی را در بر دارد؛ چرا که چهار هسته از هسته های تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 810 را غیر فعال می کند. این بدان معناست که در برخی موارد، به ویژه در زمان استفاده از اپلیکیشن های سنگین تر، سرعت عملکرد نکسوس 6 پی کند می شود.

بسیاری از کاربرانی که تا به حال از این راه حل جدید برخوردار شدند، از موفقیت آمیز بودن آن خبر داده و اعلام کرده اند که گوشی های نکسوس 6 پی بی مصرفشان، بار دیگر قابل استفاده است. دستورالعمل استفاده از راه حل جدید برای تعمیر چرخه ی ریبوت نکسوس 6 پی در فوروم XDA در دسترس قرار دارد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این راه حل برای تمامی کاربران به یک اندازه موثر باشد یا خیر.

فراموش نکنید که نکسوس 6 پی، یک گوشی قدیمی بوده و این احتمال وجود دارد که کاربران این موبایل، تا به حال چندین گوشی دیگر را خریداری و تعویض کرده باشند؛ هرچند که می توانند از 6 پی خود به عنوان یک دستگاه ثانویه بهره ببرند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر