;
coinex

گوشی های گلکسی نوت 8 ، اس 9 و نوت 9 با تنظیمات دوربین دوگانه همراه می شوند

گوشی های گلکسی نوت 8 ، اس 9 و نوت 9 با تنظیمات دوربین دوگانه همراه می شوندبه ادعای تحلیلگران حوزه ی موبایل و اسمارت فون، گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 8 ، گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9، همگی از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار خواهند شد.

اگر هنوز تردید دارید که آیا گوشی گلکسی نوت 8 به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شود یا خیر، باید بگوییم که تحلیلگران امنیتی کره جنوبی با اطمینان کامل مدعی شدند که باید منتظر این تنظیمات در پرچمداران آینده ی کمپانی سامسونگ باشیم. اینطور که به نظر می رسد، Samsung Electro-Mechanics، دپارتمانی که مسئولیت ماژول دوربین موبایل ها را به عهده دارد،  به سرعت در تلاش است تا تغییر رویکرد سامسونگ برای مجهز کردن گوشی های خود به ماژول دوربین دوگانه را عملی کند.

کیم روک هو، یکی از تحلیلگران Hana Financial Investment در این باره می گوید: “تامین منابع لازم برای ماژول های دوربین دوگانه مورد نیاز برای مدل های پرچمدار سامسونگ که تا پایان سال 2017 روند خود را آغاز می کند، همچنین در سود آینده ی Samsung Electro-Mechanics نیز سهیم خواهد بود.”

انتظار می رود گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 از لنزهای 12 مگاپیکسلی تله فوتو و 13 مگاپیکسلی زاویه گسترده برخوردار شود تا عملکرد دوربین را در شرایطی با نور کم، نقشه برداری سه بعدی و اندازه گیری فواصل دور بهبود بخشد. یک پتنت دوربین دوگانه ی سامسونگ همچنین از ثبت اپتیکال تصویر و توانایی های زوم 3x خبر می دهد. مینگ چی کو، یکی از تحلیلگران معروفی که به ویژه در زمینه ی دستگاه های اپل تخصص دارد، اعلام کرده که سنسورهای گلکسی نوت 8 در مقایسه با دوربین سایر موبایل های حال حاضر، عملکرد بهتری خواهد داشت. بی صبرانه منتظریم که این گوشی هوشمند را در دست گرفته و عملکرد دوربین آن را آزمایش کنیم.

در این میان، پراک هیوگ وو، یکی از تحلیلگران Shinhan Investment اعلام کرده که بخش Electro-Mechanics در دو سال آینده همچنان به ثبت سودهای بالا ادامه می دهد. او در ادامه توضیح داد: “گلکسی اس 9 و گلکسی نوت 9 نیز احتمالا به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز می شوند و برخی از بخش های شرکت، مثل واحد مقاوت القایی خازنی، سود بهتری را کسب خواهد کرد.” پارک وو پیش بینی کرده که درآمد الکترومکانیک در سال 2019، به 10 میلیارد دلار می رسد. به هر حال امیدواریم سامسونگ با تکنولوژی های جدید خود بتواند عکسبرداری با موبایل را بهبود بخشد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر