;
coinex

قیمت، ویژگی‌ها و مشخصات گوشی شیائومی می 5 ایکس یک روز قبل از رونمایی

قیمت، ویژگی‌ها و مشخصات گوشی شیائومی می 5 ایکس
شیائومی به طور معمول، هر ساله گوشی‌های هوشمند زیادی را معرفی می‌کند. اکثر این مدل‌ها نسخه‌های ارتقا یافته‌ای از مدل‌های سال گذشته است، اما در این بین، دستگاه‌های جدیدی نیز دیده می‌شود. گوشی شیائومی می 5 ایکس (Xiaomi Mi 5X) یکی از این مدل‌های جدید بوده که در سری می تولید شده است.

این دستگاه در واقع برای جذب مشتریانی به بازار عرضه می‌شود که نمی‌خواهند برای گوشی پرچمداری همچون شیائومی می 6 رقمی در حدود 360 دلار هزینه کنند. گوشی شیائومی می 5 ایکس اولین تلفن همراه این کمپانی است که توسط شبکه‌های آفلاین به فروش خواهد رسید.

طراحی گوشی شیائومی می 5 ایکس

طراحی گوشی شیائومی می 5 ایکس

طراحی گوشی شیائومی می 5 ایکس چیزی شبیه به گوشی شیائومی می 6 و یا اوپو آر 11 است. در واقع اگر از دکمه فیزیکی هوم که در پنل جلویی مدل R11 قرار گرفته، صرف نظر کنیم، به سختی می‌توان بین این گوشی جدید شیائومی و مدل اوپو آر 11 اختلافی مشاهده کرد.

طراحی گوشی شیائومی می 5 ایکس

البته گوشی شیائومی می 5 ایکس ویژگی خواهد داشت که شیائومی می 6 فاقد آن است. برخلاف پرچمدار می 6، جک هدفون 3.5 میلیمتری در این دستگاه تعبیه شده و دیگر پورت‌ اتصال آن یو اس بی نوع C است. این اسمارت فون در سه گزینه رنگی مشکی، رزگلد و طلایی در دسترس خواهد بود.

مشخصات شیائومی می 5 ایکس

مشخصات شیائومی می 5 ایکس

در حالی که فردا روز رونمایی از گوشی شیائومی می 5 ایکس است، اما شایعات منتشر شده، تقریبا تمامی اطلاعات مربوط به مشخصات این اسمارت فون را آشکار کرده‌اند. گفته می‌شود که این گوشی هوشمند در دو نسخه عرضه خواهد شد. یکی از این نسخه‌ها به اسنپدراگون میان رده 625 مجهز بوده که با 4 گیگابایت رم پشتیبانی می‌شود و مدل دیگر با اسنپدراگون قدرتمندتر 660 قدرتنمایی کرده که توسط 6 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی خواهد شد.

در بخش ثبت تصاویر، به احتمال بسیار زیاد با سیستم دوربین دوگانه‌ای مشابه با دوربین شیائومی می 6 سر و کار خواهیم داشت که شامل لنزهای زاویه باز و لنزهای تله فوتو است. دوربین مجهز به لنز واید احتمالا دارای سنسور سونی IM386 بوده و لنز تله فوتو در سنسور سامسونگ S5K3M3 قرار گرفته است. تصاویر حاصل از دوربین دوگانه شیائومی می 5 ایکس می‌تواند بسیار امیدوار کننده باشد، البته باید تا دیدن نمونه‌های واقعی از عکس‌های گرفته شده توسط دوربین این گوشی، کمی صبر کرد.

گوشی شیائومی می 5 ایکس

از دیگر مشخصات شیائومی می 5 ایکس می‌توان به سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا اشاره کرد و همچنین یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی که می‌تواند عملکرد روزانه خوبی برای کاربران را تضمین کند.

تاریخ عرضه و قیمت شیائومی می 5 ایکس

قیمت شیائومی می 5 ایکس

نسخه استاندارد گوشی شیائومی می 5 ایکس با برچسب قیمتی 295 دلار راهی بازار خواهد شد. هنوز هیچ قیمتی از نسخه مجهز به اسنپدراگون 660 اعلام نشده، اما احتمالا این مدل با قیمتی در حدود 370 دلار معامله خواهد شد.

اگر بخواهیم صادق باشیم، شاید قیمت 295 دلار برای مشخصاتی همچون اسنپدراگون 625، 4 گیگابایت رم و باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی، طرفدران شیائومی را چندان تحت تاثیر قرار ندهد، مخصوصا با توجه به این موضوع که در سری گوشی‌های ردمی این کمپانی، گوشی‌های ارزان‌تری نیز می‌تاوان یافت که به اسنپدراگون 625 کوالکام مجهز باشند. بیشتر به نظر می‌رسد که تاکید شیائومی بر روی دوربین دوگانه گوشی شیائومی می 5 ایکس معطوف شده است.

4 مرداد روز معرفی این محصول جدید است. با ما همراه باشید تا فردا درستی تمامی این اطلاعات را با هم بررسی کنیم.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر