;
coinex

ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 در پاییز امسال راه اندازی می شود

ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 در پاییز امسال راه اندازی می شودشایع شده ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 (Apple Watch Series 3) از پاییز امسال کار خود را آغاز خواهد کرد.

کمپانی اپل در سال گذشته، گجت هوشمند اپل واچ را به روز رسانی کرد؛ بنابراین بسیاری انتظار دارند که این روند در سال جاری نیز تکرار شود. شایعات حاکی از آن هستند که در نیمه ی دوم سال 2017 باید منتظر این گجت باشیم. گزارش اخیری که توسط خبرگزاری DigiTimes منتشر شده، از راه اندازی آن در پاییز 2017 خبر می دهد.

هرچند که خبرگزاری دیجی تایمز در پیش بینی اپل، سابقه ی خوبی ندارد، اما این گزارش اخیر منطقی تر به نظر می رسد؛ چرا که کمپانی اپل به طور معمول در طول سال، رویدادهای مختفلی را برگزار می کند که از جمله ی آنها می توان به رویداد رونمایی از نسخه ی بازیابی شده ی کامیپوتر مک، آیپد، رویداد جهانی توسعه دهندگان و آیفون اشاره کرد.

این کمپانی قصد دارد از جدیدترین گوشی پرچمدار خود در سپتامبر آینده (شهریور) رونمایی کند؛ بنابراین می توان انتظار داشت که ساعت هوشمند اپل واچ سری 3 نیز در همین رویداد معرفی شود. از نقطه نظر طراحی باید بگوییم که اپل اینبار، تغییر چندانی ایجاد نکرده است، اما شایع شده که به جای نمایشگر اولد از میکرو اولد استفاده می کند.

شایعات دیگر همچنین مدعی هستند که این ساعت هوشمند احتمالا از اتصالات سلولار نیز برخوردار خواهد شد. علاوه بر این، گفته می شود این کمپانی در حال تلاش روی سنسور گلوکوز است. البته این اخبار هنوز تایید نشده اند و این احتمال وجود دارد که نسخه ی بعدی اپل واچ به این تکنولوژی ها مجهز شود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر