;
coinex

همه آن چیزی که تاکنون درباره ویژگی‌ها و مشخصات سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو می‌دانیم

سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو
سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو (Galaxy S8 Active) نسخه بادوام و جان سختی از گوشی پرچمدار گلکسی اس 8 بوده که در حال حاضر این کمپانی کره‌ای مشغول کار بر روی آن است. در این مطلب سعی کرده‌ایم تا تمامی شایعات درباره ویژگی‌ها و مشخصات درز شده از این گوشی هوشمند را با شما به اشتراک بگذاریم.

تاریخ عرضه سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

آن طور که از شواهد پیداست، گوشی گلکسی اس 8 اکتیو در ایالات متحده به طور انحصاری توسط اپراتور AT&T عرضه شده و در اولین روز از ماه آگوست (10 مرداد ماه) راهی بازار می‌شود. قیمت این دستگاه رقمی بین 650 تا 750 دلار اعلام شده است.

باتری گلکسی اس 8 اکتیو

بر اساس تصاویری که از این گوشی در فضای وب منتشر شده، سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو انرژی لازم برای عملکردهای روزانه خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد. با توجه به عملکرد باتری 3500 میلی‌آمپر ساعتی در گلکسی اس 8 پلاس، این احتمال وجود دارد که باتری این مدل مقاوم از پرچمدار سامسونگ با یک بار شارژ، به راحتی تا دو سه روز کارکرد عادی این گوشی  را تضمین کند.

طراحی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

طراحی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو

طراحی این دستگاه بسیار شبیه به گلکسی اس 8 وده، اما برای محافظت از صفحه نمایش گوشی و قطعات داخلی آن از پلی کربنات با درجه بندی نظامی و یک قاب فلزی ساخته شده است.

نمایشگر

برخلاف گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، گوشی Galaxy S8 Active به نمایشگر بی‌نهایت منحنی شکل مجهز نشده است. سامسونگ برای این اسمارت فون بادوام یک صفحه نمایش 5 اینچی با حاشیه‌های نسبتا باریک در نظر گرفته که با پوششی از گوریلا گلس 5 کورنینگ برای جلوگیری از خراشیدگی محافظت می‌شود.

نرم افزار

اخیرا گلکسی اس 8 اکتیو تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا (FCC) را به دست آورده است. بر اساس لیست منتشر شده در این وب سایت این سازمان، این دستگاه سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا را اجرا می‌کند. این گوشی همچنین به هوش مصنوعی بیکسبی نیز مجهز است.

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو

مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو

به غیر از یک باتری بزرگتری، بقیه مشخصات گلکسی اس 8 اکتیو همان مشخصاتی است که در گوشی Galaxy S8 وجود دارد. در دل این دستگاه، پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 835 کوالکام قدرتنمایی کرده و توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. یک اسنکنر عنبیه چشم خواهد داشت و یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل عقبی آن دیده خواهد شد.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر