;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017 تاییدیه TENAA را دریافت کرد

گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017 تاییدیه TENAA را دریافت کردگوشی هوشمند جدیدی که احتمالا همان سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017 است، به تازگی تاییدیه ی تنظیم کننده ی ارتباطات مخابرات چینی یعنی تنا را دریافت کرد.

گوشی نامبرده با شماره مدل SM-C7100، در گذشته تاییدیه ی بلوتوث را دریافت کرده بود و اینبار با دریافت تاییدیه ی تنا، مشخصات آن نیز فاش شده است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، این دستگاه در رنگ مشکی به تصویر کشیده شده و تنظیمات دوربین دوگانه با چیدمان عمودی همراه شده اند. فلاش دوربین نیز کمی پایین تر از لنزها قرار گرفته است. با نگاه کردن به نمای جلویی سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017 متوجه می شویم که این دستگاه نیز با همان الگوی همیشگی در گوشی های سامسونگ همراه شده است. دکمه ی هوم و دکمه های ناوبری خازنی، پایین تر از نمایشگر قرار گرفته اند و اینطور که به نظر می رسد، اسکنر اثرانگشت درون دکمه ی هوم تعبیه خواهد شد.

از آنجاییکه این دستگاه، نسخه ی بازار چین گلکسی سی 7 مدل 2017 به شمار می رود، بنابراین از تکنولوژی های حامل های این کشور پشتیبانی می کند. این دستگاه به گونه ای طراحی شده تا از باندهای TD-LTE پشتیبانی کند. همین مساله باعث می شود که گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017 برای بازارهای آمریکا مناسب نباشد؛ چرا که حامل های این کشور از پروتکل FDD-LTE در شبکه های خود استفاده می کنند. این دستگاه همچنین از اینترنت 2G و 3G پشتیبانی می کند.

مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017

گوشی سامسونگ گلکسی سی 7 مدل 2017 از پردازنده هشت هسته ای با قدرت پردازش 2.39 گیگاهرتز برخوردار می شود. این دستگاه همچنین با نمایشگر 5.5 اینچی سوپر آمولد و رزولوشن 1080p همراه خواهد شد. یک باتری 2850 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. گلکسی سی 7 مدل 2017 به رم 3 یا 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 یا 64 گیگابایتی مجهز خواهد شد؛ این میزان حافظه با نصب میکرو اس دی کارت قابل افزایش است. تنظیمات دوربین دوگانه احتمالا از ترکیب سنسور 13 مگاپیکسلی و ماژول 5 مگاپیکسلی تشکیل می شود. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی قرار دارد. دریافت تاییدیه ی تنا نشان می دهد که این موبایل به زودی در چین راه اندازی خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر