;
coinex

درآمد 26 میلیارد دلاری کمپانی گوگل در سه ماهه ی دوم 2017 رکوردها را شکست

درآمد 26 میلیارد دلاری کمپانی گوگل در سه ماهه ی دوم 2017 رکوردها را شکست کمپانی آلفابت گزارش درآمد سه ماهه ی دوم سال 2017 کمپانی گوگل را منتشر کرد.

این کمپانی در  این بازه ی زمانی 26 میلیارد دلار درآمد کسب کرده که در مقایسه با سه ماهه ی دوم سال 2016، به میزان 21 درصد افزایش داشته است. این درحالیست که به خاطر جریمه ی 2.7 میلیارد دلاری کمیسیون اروپا، درآمد خالص کمپانی گوگل تنها 3.5 میلیارد دلار بوده است.

کسب و کار تبلیغاتی به میزان 18 درصد رشد کرده و 22.7 میلیارد دلار را با خود به همراه داشت؛ 52 درصد از این میزان به لطف تبلیغات کلیکی بوده است.

کسب و کار تبلیغاتی به میزان 18 درصد رشد کرده و 22.7 میلیارد دلار را با خود به همراه داشت؛ 52 درصد از این میزان به لطف تبلیغات کلیکی بوده است. شرکت های دیگری مثل Nest، Fiber و غیره که در تملک آلفابت قرار دارند، زیان عملیاتی 772 میلیون دلاری را ثبت کردند. این میزان در همین بازه ی زمانی در سال گذشته، 855 میلیون دلار بوده است.

این کمپانی همچنین جدیدترین عضو تیم مدیریتی خود را معرفی کرد. ساندار پیچای که از سال 2015، مدیر عامل کمپانی گوگل بوده، این وظیفه را نیز به عهده گرفته است. او مسئولیت توسعه ی محصولات گوگل و استراتژی تکنولوژی را به عهده دارد و در همین زمینه نیز در تیم مدیریتی فعالیت می کند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر