;
coinex

گوشی هوشمند موتو زد 2 فورس با دوربین دوگانه رسما رونمایی شد

گوشی هوشمند موتو زد 2 فورس با دوربین دوگانه رسما رونمایی شدکمپانی موتورولا رسما از آخرین پرچمدار خود به نام موتو زد 2 فورس رونمایی کرد.

در آغاز باید بگوییم که این گوشی هوشمند، نسخه ی جدید هر دو گوشی موتو زد و موتو زد فورس بوده، بنابراین نباید منتظر گوشی جدیدی با عنوان موتو زد 2 باشیم.

قبل از رونمایی رسمی، عکس ها و تصاویر بسیاری از این گوشی هوشمند منتشر شده بود، بنابراین با طراحی آن آشنا بودیم. برخی تغییرات جزئی به وجود آمده، اما مجموعه ی کلی طراحی، تقریبا به همان شکل سابق است.

طراحی گوشی موتو زد 2 فورس

بزرگ ترین تغییر در طراحی کلی، در پنل پشتی به وجود آمده است. برخلاف نسل قبلی که به پنل پشتی شیشه ای و مغناطیس اثرانگشت مجهز شده بود، پنل پشتی این موبایل از فلز ساخته شده است. اطراف این قاب فلزی، نواری دیده می شود که همان نوارهای آنتن هستند. نقطه ها یا سوزن های اتصال دهنده ی موتو مود (Moto Mod) نیز با طراحی دیگری همراه شده اند، با اینحال همچنان از نسخه های قبلی پشتیبانی می کنند.

برجستگی دوربین همچنان دیده می شود، اما اینبار دو سنسور و فلاش LED دوگانه در آن تعبیه شده است.

تغییرات صورت گرفته در نمای جلویی بسیار اندک هستند. دکمه ی هوم، اسکنر اثرانگشت و محل قرار گیری و ظاهر فلاش LED با طراحی جدیدی همراه هستند.

طراحی گوشی موتو زد 2 فورس  بزرگ ترین تغییر در طراحی کلی، در پنل پشتی به وجود آمده است.

مشخصات گوشی موتو زد 2 فورس

گوشی موتو زد 2 فورس از نمایشگر 5.5 اینچی 2K POLED برخوردار شده که یک محافظ مقاوم در برابر شکستگی از آن حفاظت می کند. یک تراشه اسنپدراگون 835 همراه با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند. این میزان حافظه در بازار ایالت متحده به فروش می رسد. این در حالیست که بازار سایر کشورهای جهان، نسخه رم 6 گیگابایتی با حافظه ی 64 گیگابایتی را به فروش می رسانند. جالب تر اینکه در بازار چین، نسخه ای از این موبایل با رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی به فروش می رسد. تمامی این نسخه ها از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می کنند.

اما بسته به بازاری که از آن خریداری می کنید، احتمالا نسخه ای با تک سیمکارت و یا دو سیمکارت را دریافت خواهید کرد. این دستگاه با اتصالات وای فای با باند دوگانه MIMO، ان اف سی و بلوتوث 4.2 همراه شده است. موتورولا اعلام کرده که به محض دریافت آپدیت اندروید او، این بلوتوث به نسخه ی 5.0 ارتقا خواهد یافت.

گوشی موتو زد 2 فورس از نمایشگر 5.5 اینچی 2K POLED برخوردار شده که یک محافظ مقاوم در برابر شکستگی از آن حفاظت می کند.

گوشی موتو زد 2 فورس از جک صوتی برخوردار نشده، اما به آداپتور تبدیل 3.5 میلی متری به یو اس بی نوع سی مجهز شده است.

این اسمارت فون نیز همانند موتو زد 2 پلی، باتری بزرگ تر 3500 میلی آمپر ساعتی را با باتری 2730 میلی آمپر ساعتی عوض کرده است. ایوان بلاس مشهور مدعی شده که تنها توجیه قابل قبول برای این کاهش در حجم باتری، تشویق مشتریان به خرید پک باتری موتو مود بوده است.

گوشی موتو زد 2 فورس به صورت پیش فرض از اندروید 7.1.1 نوقا بهره مند می شود و قابلیت های اضافی موتورولا مثل کنترل صدا و حالت های موتو نیز روی آن اجرا خواهد شد.

دوربین های موتو زد 2 فورس: مونو + رنگ

موتورولا در این موبایل از ترکیب دوربین دوگانه ی مونوکروم و فرمت رنگ استفاده کرده است. هر دو سنسور 12 مگاپیکسلی بوده و از نوع IMX 386 سونی هستند. این دوربین ها از دیافراگم گسترده f/2.0 و اندازه پیکسل 1.25 میکرومتر برخوردارند.

اتوفوکس لیزری، سرعت بالای شاتر و تشخیص عمق از دیگر توانایی های دوربین زد 2 فورس است. شما می توانید عکس هایی را با افکت عمق زمینه به ثبت برسانید و یا اینکه پس زمینه یا پیش زمینه ی تصویر را به مود سیاه سفید تغییر دهید، درحالیکه سوژه ی اصلی عکس را به صورت رنگی باقی می گذارید.

یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده ی f/2.2 که با مود پرو و فلاش LED همراه شده، در نمایی جلویی قرار گرفته است.

مودهای موتو

موتورولا همچنین مودهای Moto 360 Camera را به نمایش گذاشت. مود 360 دوربین، عکس ها را با کیفیت 4K به ثبت می رساند. این مود با زاویه دید 150 درجه ای همراه است و می توانید ویدیوهای خود را به صورت زنده در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.

این سیستم با قیمت 299.99 دلار به فروش خواهد رسید.

قیمت، رنگ و زمان عرضه ی موتو زد 2 فورس

این تلفن هوشمند در رنگ های مشکی، طلایی و خاکستری در دسترس قرار می گیرد. تمامی اپراتورهای آمریکا، این موبایل را پشتیبانی می کنند؛ اما نسخه ی خاکستری آن در انحصار T-Mobile قرار دارد. این موبایل همچنین توسط خود کمپانی موتورولا و Best Buy نیز عرضه می شود.

قیمت اولیه موتو زد 2 فورس معادل 720 دلار بوده و از تاریخ 10 آگوست (19 مرداد)، فروش آن آغاز می شود. این گوشی در هفته های آینده در کشورهای برزیل، مکزیک، چین، اروپا، خاورمیانه و آفریقا راه اندازی می شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر