;
coinex

گوشی نوکیا 2 در لیست بنچمارک گیک‌بنچ رویت شد

گوشی نوکیا 2
گوشی نوکیا 2 در بنچمارک گیک‌بنچ محک خورد و لیستی از مشخصات آن آشکار شد. این دستگاه یک گوشی هوشمند پایین رده از برند نوکیاست.

اچ ام دی گلوبال قصد دارد تا سری دوم از گوشی‌های برند نوکیا را معرفی کند، یکی از آنها یک گوشی هوشمند پایین رده به نام نوکیا 2 است. پیش‌ بینی‌های اولیه نشان داد که این دستگاه بسته به مناطق مختلفی که در آن عرضه خواهد شد، به پردازنده اسنپدراگون 212 و یا مدیاتک مجهز است.

به نظر می‌رسد که اچ ام دی گلوبال قصد دارد تا به زودی این دستگاه را روانه بازار کند. اولین تست‌های این اسمارت فون آغاز شده و گوشی  نوکیا 2 در پلتفرم بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شد.

همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این دستگاه با اسم رمز Unknown Heart در لیست این بنچمارک ظاهر شده و نتایج پایینی در آزمون تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده است.

بنچمارک نوکیا 2

گوشی نوکیا 2 به پردازنده چهار هسته‌ای با سرعت کلاک 1.27 گیگاهرتز مجهز شده که متعلق به کمپانی کوالکام است. این پردازنده می‌تواند همان اسنپدراگون 212 باشد که قادر است تا به حداکثر سرعت پردازش 1.3 گیگاهرتز برسد.

این پردازنده با 1 گیگابایت رم پشتیبانی شده و پیش بینی می‌شود که دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی باشد. بر اساس شایعات، نمایشگر گوشی هوشمند نوکیا 2 یک صفحه نمایش 5 اینچی با کیفیت اچ دی (رزولوشن 720 در 1280 پیکسل) و دکمه‌هایی بر روی نمایشگر آن قرار دارد.

این دستگاه فاقد اسکنر اثر انگشت بوده و از نظر اندازه نیز کوچکتر از نوکیا 3 به نظر می‌رسد.

منبع: playfuldroid

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر