;
coinex

شیائومی با اسپیکر هوشمند می رقابت خود در این بازار را آغاز می کند

شیائومی با اسپیکر هوشمند می رقابت خود در این بازار را آغاز می کنداسپیکر هوشمند می از کمپانی شیائومی قصد دارد بازار رقابت اسپیکرهای هوشمند را متحول کند.

کمپانی شیائومی به گونه ای عمل می کند که محصولات خود را قبل از اینکه سوژه ی اخبار و رسانه ها شوند، راه اندازی کند. سال گذشته، این کمپانی با رونمایی از گوشی می میکس در رویداد راه اندازی می نوت 2، تعجب بسیاری را برانگیخت. امروز نیز از اسپیکر هوشمند می در رویداد معرفی MIUI 9 و شیائومی می 5 ایکس رونمایی کرد.

این کمپانی به سرعت تلاش می کند تا خود را در بازار گجت های هوشمند مطرح کند؛ بنابراین راه اندازی این اسپیکر هوشمند را نمی توان چندان دور از ذهن دانست. این کمپانی با مبحث اسپیکرها غریبه نبوده و چندین اسپیکر قابل اتصال به اینترنت را در کارنامه ی خود دارد.

طراحی اسپیکر هوشمند می

اگر فکر می کنید اسپیکر هوشمند می به تصفیه کننده ی هوای Mi Air Puifier 2 شباهت دارد، اشتباه نمی کنید. این اسپیکر با گوشه های منحنی و منافذ اسپیکر، شباهت بسیاری به تصفیه کننده ی هوای می پیدا کرده است. یک حلقه ی LED چند رنگ در قسمت بالایی وجود دارد که در زمان روشن بودن دستگاه، درخشان می شود. کنترل های این گجت نیز در حلقه ی LED قرار دارند.

اگر فکر می کنید اسپیکر هوشمند می به تصفیه کننده ی هوای Mi Air Puifier 2 شباهت دارد، اشتباه نمی کنید.

عملکرد اسپیکر هوشمند می

اسپیکر هوش مصنوعی شیائومی به گونه ای طراحی شده تا برای تمامی اعضای خانواده و با هر سنی، کارآمد باشد. این گجت می تواند شما را از خواب بیدار کند، برنامه ی زمان بندی شما را بخواند، یادداشت بردارد، شما را از آب و هوا باخبر کند و حتی اخبار روز را برایتان بخواند.

قابلیت جالب اسپیکر هوشمند می این است که می تواند سایر دستگاه های هوشمند Mi Home موجود در خانه ی شما مثل Mi Kettle (کتری می)، دوشاخه های هوشمند، لامپ ها و یا پلوپز را کنترل کند. اگر دوربین های امنیتی هوشمند می را نیز فعال کنید، این دستگاه می تواند جاروبرقی ربات می را روشن کند تا خانه را قبل از رسیدن شما به منزل، تمیز کند. اگر تا به حال تردید داشتید که محصولات هوشمند می را خریداری کنید، این گجت می تواند تصمیم گیری رابرایتان آسان کند.

شما حتی می توانید با اسپیکر هوشمند می مکالمه کنید، سوال بپرسید و آن را به گونه ای تنظیم کنید که در برخی موارد درسی به فرزندانتان کمک کند.

عملکرد اسپیکر هوشمند می  اسپیکر هوش مصنوعی شیائومی به گونه ای طراحی شده تا برای تمامی اعضای خانواده و با هر سنی، کارآمد باشد.

مشخصات اسپیکر هوش مصنوعی می

این اسپیکر از 6 میکروفون همه جانبه در قسمت بالایی برخوردار است که می تواند صداهایی در فاصله ی 16 متری را شناسایی کند. در مجموع سه اسپیکر برای این گجت تعبیه شده است. یکی از آنها، اسپیکر 360 درجه ای است و اسپیکرهایی نیز در هر چهار بعد دستگاه قرار دارند. شما می توانید از طریق بلوتوث، DLNA یا وای فای به اسپیکر متصل شوید.

یک مرکز مهارت نیز برای اسپیکر هوشمند شیائومی وجود دارد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا عملکردهای شخص سوم را به دستگاه اضافه کرده و ترفندهای جدیدی را به اسپیکر هوشمند شما آموزش دهند.

یک مرکز مهارت نیز برای اسپیکر هوشمند شیائومی وجود دارد که به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا عملکردهای شخص سوم را به دستگاه اضافه کرده و ترفندهای جدیدی را به اسپیکر هوشمند شما آموزش دهند.

قیمت اسپیکر هوشمند می

قیمت اسپیکر هوشمند می

این دستگاه با قیمت 299 یوان معادل تقریبی 44 دلار به فروش می رسد. تنها یک گزینه ی رنگی از این دستگاه طراحی شده و فروش آن از ماه آینده آغاز می شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر