;
coinex

موبایل آیفون 8 در آبان ماه وارد بازار خواهد شد

موبایل آیفون 8
گزارش‌های بی‌شمار متناقضی درباره عرضه موبایل آیفون 8 وجود دارد. شایعات مختلف، تاریخ‌های متفاوتی را برای زمان عرضه این گوشی پرچمدار اعلام کرده‌اند.

آخرین شایعات نشان می‌دهند که موبایل ایفون 8 اپل ممکن است در ماه سپتامبر (حدود شهریورماه) معرفی شده و احتمالا تا ماه نوامبر (آبان ماه) عرضه نخواهد شد. این زمان، یک انتظار بی سابقه برای مشتریانی است که معمولا دوست ندارند بیش از چند هفته برای به دست آوردن یک گوشی هوشمند پرچمدار صبر کنند.

مک اتاکارا (Mac Otakara) به نقل قول از منبع اصلی تامین کننده قطعات اپل در آسیا می‌گوید که این کمپانی، موبایل آیفون 8 خود را طبق روال هرساله با برگزاری رویدادی در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. اپل احتمالا پس از این رویداد معرفی، عرضه آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس خود را آغاز خواهد کرد.

در این گزارش همچنین به این نکته اشاره شده است که موبایل آیفون 8 اپل تا ماه اکتبر و یا ماه نوامبر وارد بازار نخواهد شد. هنوز مشخص نیست که چرا این منابع، تاریخ عرضه آیفون 8 را مربوط به این دوره زمانی می‌دانند، اما شایعات قبلی نشان می‌دهد که احتمال به تاخیر افتادن عرضه آیفون 8 احتمالا مربوط به مشکلاتی بوده که برای اجزای خاصی از این گوشی بوجود آمده است.

در این گزارش همچنین به این نکته اشاره شده است که رنگ حاشیه‌های دور قاب نمایشگر آیفون 8 تنها به رنگ مشکی محدود شده و کسانی که دوست دارند تا این گوشی هوشمند را با حاشیه‌های رنگی سفید در اختیار داشته باشند، بیهوده انتظار خواهند کشید.

اپل برای گوشی‌های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس خود نسخه‌ای سفارشی با حاشیه‌های سفیدرنگ دور نمایشگر را ارائه داده است، اما هنوز مشخص نیست که چرا برای موبایل آیفون 8 خود چنین گزینه‌ای را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد.

تاکنون هیچ کدام از این جزئیات به طور رسمی تایید نشده، پس منتظر انتشار خبرهای موثق‌تری باشید.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر