coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

مشکلات وان پلاس 5 همچنان ادامه دارد؛ کاربران این گوشی پیام اسپم جالبی دریافت می کنند

مشکلات وان پلاس 5 همچنان ادامه دارد؛ کاربران این گوشی پیام اسپم جالبی دریافت می کننددر دوره ای که گوشی وان پلاس 5 معرفی می شد، کمپانی تولیدکننده تلاش کرد تا با ارسال نوتیفیکیشن هایی به کاربران مدل های قدیمی تر وان پلاس، آنها را از محصول جدید آگاه کند. در حال حاضر که این موبایل رسما رونمایی و راه اندازی شده، کمپانی وان پلاس بار دیگر نوتیفیکیشن هایی را ارسال می کند؛ اما اینبار از کاربران دعوت می کند در یک نظرسنجی شرکت کنند که در آن احتمال برنده شدن یک گوشی وان پلاس 5 وجود دارد.

شاید برخی افراد از خبر شنیدن چنین رویدادهایی خوشحال شوند و شاید تعدادی از آنها با شنیدن دریافت چنین جایزه ای، وسوسه شوند؛ اما به طور قطع تعداد زیادی از کاربران این موبایل از دریافت چنین نوتیفیکیشن هایی احساس خوبی ندارند و از آن به عنوان نوتیفیکیشن اسپم یاد می کنند.

احتمالا کمپانی وان پلاس انگیزه های پنهانی ندارد و شاید تنها در تلاش است تا کاربران را ترغیب کند که در این نظرسنجی میزان رضایت مشتریان شرکت کنند؛ اما قطعا با ارسال مکرر نوتیفیکیشن ها نمی تواند رضایت آنها را جلب کند و به نوعی تیشه به ریشه ی خود می زند.

چیزی که بیشتر دردسر ساز شده این است که برخی کاربران در Reddit اعلام کرده اند که در چند هفته ی اخیر، بیش از ده بار است که چنین نوتیفیکیشن هایی را دریافت کرده اند. نکته ی نگران کننده این است که هیچ راهی برای متوقف کردن آنها وجود ندارد؛ به ویژه اگر آخرین نسخه ی سیستم عامل OxygenOS را در اختیار داشته باشند.

افرادی که در برنامه ی بتای OxygenOS ثبت نام کردند و به آخرین نسخه مجهز هستند، می توانند نوتیفیکیشن ها را با این روش مسدود کنند: به قیمت تنظیمات یا Settings رفته و نوتیفیکیشن (Notifications) را انتخاب کنید. روی منوی سه نقطه که در بالا و سمت راست قرار دارد، ضربه بزنید. سپس Show system apps را انتخاب کرده و روی Push کلیک کنید و در نهایت، گزینه ی Block all notifications را انتخاب کنید. فراموش نکنید که با این روش، تمامی نوتیفیکیشن هایی که از اپلیکیشن ها ارسال می شود را مسدود می کنید و تنها به اسپم ها محدود نمی شود.

کمپانی وان پلاس با هدف دریافت بازخورد از کاربران خود و برنامه ریزی برای محصولات آینده، چنین نوتیفیکیشن هایی را ارسال کرده است؛ اما روش دسترسی و نزدیک شدن به کاربران، تاثیر کاملا معکوسی داشته است.

.

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر