;
coinex

گوشی تاشو بالارده سامسونگ با اسنپدراگون 835 قدرتنمایی خواهد کرد

گوشی تاشو بالارده سامسونگ
گوشی‌های سری W سامسونگ، گوشی‌های بالارده‌ای هستند که به فیلیپ فون (flip phone) معروفند. فیلیپ فون در اصل به گوشی تاشو اطلاق می‌شود که پنل‌های آن حول یک لولا بر روی هم قرار می‌گیرند.

گوشی SM-W2018 انتظار می‌رود که آخرین گوشی تاشو سامسونگ از سری W باشد. در اردیبهشت ماه گذشته، این گوشی تاییدیه آژانس رگولاتوری چین ، تنا، را دریافت کرد. در آن زمان گفته می‌شد که این دستگاه به پردازنده اسنپدراگون 821 مجهز بوده و 4 گیگابایت رم دارد. در اوایل ماه جاری با درز دفترچه راهنمای این گوشی به بیرون، معلوم شد که این گوشی تاشو سامسونگ با ویژگی شارژ بی‌سیم خودنمایی خواهد کرد.

به تازگی توئیتی از یکی از فاش کنندگان چینی منتشر شده که به ما می‌گوید؛ گوشی تاشو SM-W2018 با مشخصات یک گوشی هوشمند بالا رده رخ نشان می‌دهد. بر اساس این توئیت، گوشی فیلیپ مورد نظر از پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام قدرت خواهد گرفت. یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای که در کنار آن پردازنده گرافیکی آدرنو 540 قرار می‌گیرد. علاوه بر این پردازنده قدرتمند، گفته می‌شود که گوشی تاشوی جدید سامسونگ 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخای خواهد داشت.

گوشی تاشو بالارده سامسونگ دارای دو نمایشگر 4.2 اینچی بوده که هر دو نمایشگر از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) برخوردار خواهند بود. یک باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی، انرژی مورد نیاز آن را تامین کرده، دوربینی 12 مگاپیکسلی در پنل پشتی آن قرار گرفته و برای دوست‌داران سلفی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد که این دستگاه با پیش نصب اندروید 6.0.1 مارشمالو عرضه خواهد شد. ما هنوز نمی‌دانیم که این دستگاه در چه تاریخی رخ نشان خواهد داد، اما مسلما این اتفاقی است که به زودی رخ خواهد داد.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر